Bologna – Potem ko so se sanje širne Italije, kako bo Valentino Rossi ob koncu kariere novo svetovno krono osvojil še na motorju domače proizvodnje, sesule v prah in se je njihov zvezdnik obupan vrnil k nekdanjim delodajalcem pri Yamahi, se je oglasil Casey Stoner. Branilec lovorike je dal z ostrimi izjavami vedeti, da ima Rossija za – bleferja.
Avstralski zvezdnik ni le odličen motociklist, marveč tudi oseba brez dlake na jeziku, kar ene moti, drugi ga povzdigujejo kot poštenega in resnicoljubnega dirkača, ki se je pripravljen boriti za svoje in skupno dobro. Že zaradi njegovega statusa, ob lanski je svetovno lovoriko osvojil tudi leta 2007, njegove izjave vedno naletijo na velik odmev, ko pa se je lotil še največjega med največjimi, Valentina Rossija, niti ni bilo pričakovati, da bi se prah le nekoliko zvrtinčil nad tlemi.
Objava njegovih izjav na eni od angleških motociklističnih medmrežnih strani MCN je pristala celo na uradnih straneh svetovnega prvenstva, Stoner pa je žolč nad Rossijevo potezo zlil, še preden je prišlo do uradne potrditve Italijanovega prestopa iz Ducatija k Yamahi. In to zato, ker je prepričan, da je devetkratni svetovni prvak zgolj dirkač velikih besed, a majhnih dejanj.
»Menim sicer, da se je s to potezo dovolj ponižal, a po drugi strani mi je zelo žal Ducatija, pri katerem se je zgolj pritoževal nad motorjem. Ta je ta čas v takšnem stanju, da ga premagujeta celo druga dva dirkača istega proizvajalca Nicky Hayden kot Hector Barbera, zato Rossi res nima biti na kaj ponosen,« je prve ostre puščice izstrelil Stoner, ki se upravičeno čuti za enega od snovalcev velikega Ducatija. Med letoma 2007 in 2010 je kot prvo ime italijanskega moštva zbral 23 posamičnih zmag, postal svetovni prvak (2007) in podprvak (2008), ob selitvi k Hondi leta 2011 pa Rossiju po dveh četrtih mestih v skupnem seštevku SP prepustil mesto prvega dirkača.
»Tedaj smo slišali veliko visokoletečih obljub, kako bo prav Rossi Ducati popeljal med največje, rezultatov pa do danes od nikoder,« Stoner opozarja, da je marsikdo že pozabil, kako velik izziv si je pred dvema letoma naložil Rossi in kaj vse sta z najbližjim sodelavcem, soustvarjalcem vseh njegovih uspehov, inženirjem Jeremyjem Burgessom, obljubljala italijanski javnosti. A namesto velikega poka rezultatov je Rossi odtlej v 29 nastopih le dvakrat prišel do mesta na zmagovalnem odru, predvsem pa je motor zapustil v še slabšem stanju kot Stoner, ki je v zadnjem letu svoje pogodbe z Ducatijem neštetokrat opozoril na težave in ovire, s katerimi se sooča pri razvoju jeklenega konjička.
»Tako Rossi kot Burgess sta pojedla svoje besede. Jeremy je dejal, da bo potreboval vsega 80 sekund, da popravi ta motor, da gre za preprosto stvar. Imela sta dve leti, izplena pa ni. Žal mi je ljudi, ki stojijo za tem projektom. Valetino očitno ni človek, ki bi želel premikati meje in ki bi vztrajal na motorju, ki še zdaleč ni idealen. To je še sam priznal. Ni smešno, kolikokrat je ta človek požrl lastno besedo, pa mu ljudje še vedno verjamejo. Jasno je, da on za zmage rabi izjemno dober motor,« Stoner Italijanu ne priznava veličine, ki jo je dosegel skozi leta svoje kariere, v kateri je postal svetovni prvak v vseh treh nekdanjih kategorijah (do 125 ccm, do 250 ccm, do 500 ccm) in v zdajšnjem razredu moto gp.