Rajko Žakelj izkoristil idrijsko smolo

Na reliju Alpi Orientali, 4. dirki slovenskega DP, so odstopili favorizirani Idrijčani Aleks Humar, Darko Peljhan in Rok Turk.

Objavljeno
01. september 2013 11.19
Janez Porenta, šport
Janez Porenta, šport

Trivio - Zmagovalec relija Alpi Orientali, četrte dirke slovenskega avtomobilističnega DP, je Rajko Žakelj za volanom mitsubishija lancerja evo 9, ki je izkoristil smolo glavnih favoritov in prvič v sezoni odpravil vso domačo konkurenco. Pred tem je bil namreč z obilo smole drugi na uvodni preizkušnji v Labotski dolini. Ta konec tedna se mu je v Italiji najbolj, na slabih 40 sekund, približala Asja Zupanc v enakem »jeklenem konjičku«, na zmagovalni oder v generalni razvrstitvi je s triminutno zamudo nekoliko nenadejano stopil še Tim Novak s škodo fabio R2. V generalnem seštevku je bil Žakelj 17., Zupančeva 19. in Novak 21., prvih osem mest so sicer zasedle domače posadke, daleč najhitrejši - s skoraj štiriminutno zalogo pred prvim zasledovalcem - je bil Umberto Scandola za volanom škode fabie S2000.

Najkrajšo so na reliju za DP potegnile idrijske posadke. Prvi je po okvari diferenciala odpadel dotlej tretjeuvrščeni Darko Peljhan (mitsubishi lancer evo 10) na prvi hitrostni preizkušnji drugega dne, le en »brzinec« pozneje je bil usoden za vodilnega Aleksa Humarja (renault clio new R3C), ki je prebil pnevmatik in poškodoval dirkalnik, na deveti HP pa se je na seznamu odstopov z odlomljenim kolesom znašel še Rok Turk (peugeot 208 R2), ki je po Humarjevi smoli začasno prevzel prvo mesto. Na istem »brzincu« je skoraj pet minut na progi pustil tudi veteran Jani Trček, ki je bil po idrijskem osipu glavni kandidat za zmago, naposled pa se je moral zadovoljiti z zgolj šestim mestom.

V razredu I sta se za zmago udarila dva voznika v dirkalnikih MG ZR 105, Grega Premrl je bil dve minuti hitrejši od Martina Mlinarja, tretji je bil Andrej Velkavrh (VW polo). V razredu II je s tekmeci opravil Tim Novak, ki je za manj kot deset sekund ugnal Hrvata Viliama Prodana (citroën C2 R2 max), na stopničke je našel pot še Tolminčan Jan Medved s peugeotom 206.

V skupnem seštevku DP generalno še vedno vodi Jani Trček pred Asjo Zupanc in Rajkom Žakljem, v najšibkejšem razredu Andrej Velkavrh pred Grego Premrlom in Klavdijo Senico (fiat panda kit car), v razredu II pa Hrvat Viliam Prodan devet točk pred Rokom Turkom in enajst pred Timom Novakom.

REZULTATI RELIJA ALPI ORIENTALI

Generalno: 1. Scandola-D'Amore (škoda fabia S2000) 1;54:57,2, 2. Nucita-Princiotto 3:44,5, 3. Vittalini-Tavecchio (vsi citroën DS3 R3T, Ita) 5:34,6, 17. R. Žakelj-Cevc 11:12,3, 19. Zupanc-B. Kacin (vsi Jazon, mitsubishi lancer evo 9) 11:51,9, 21. T. Novak-Ocvirk (DD R, škoda fabia R2) 14:11,9; slovensko DP - generalno: 1. R. Zupanc-Cevc 2;06:09,5, 2. Zupanc-B. Kacin 39,6, 3. T. Novak-Ocvirk 2:59,6, 4. Prodan-Draženović (Hrv, citroën C2 R2 max) 3:09,4, 5. Zrinski-Štupar (Plamtex Sport, BMW M3) 3:49,1, 6. J. Trček-Ošlaj (Beja, mitsubishi lancer evo 9) 4:50,4; razred I: 1. G. Premrl-Brešer (MGM Postojna) 2;15:20,8, 2. Ma. Mlinar-Mi. Mlinar (vsi MG ZR 105) 1:58,7, 3. A. Velkavrh-M. Sedej (VW polo, vsi Buhc) 4:25,4, 4. Senica-Šmid (Jazon, fiat panda kit car) 5:53,4, 5. Nartnik-Lazar (Slovenija avto, zastava yugo) 12:16,2; razred II: 1. T. Novak-Ocvirk 2;09:09,1, 2. Prodan-Draženović 9,8, 3. Medved-Volčič 2:01,6.