Reli po Nemčiji: trojna zmaga VW, smola za Tima Novaka

Sebastien Ogier se je veselil petič letos, na odru še njegova moštvena kolega Jari-Matti Latvala in Andreas Mikkelsen.

Objavljeno
23. avgust 2015 13.45
Posodobljeno
23. avgust 2015 13.45
AUTO-RALLY-WORLD-GER
J. P., Delo.si
J. P., Delo.si

Trier - Branilec naslova svetovnega prvaka, Volkswagnov Francoz Sebastien Ogier (VW polo R), je na devetem letošnjem reliju za svetovno prvenstvo v Nemčiji vpisal že peto zmago, s katero se je še utrdil v skupnem vodstvu. Zdaj ima pred zadnjimi štirimi preizkušnjami sezone že 207 točk, njegov prvi zasledovalec in moštveni kolega, Finec Jari-Matti Latvala, tokrat sicer drugi s 23 sekundami zaostanka, pa 114, kar z drugimi besedami pomeni, da potrebuje Ogier za tretji zaporedni šampionski naslov le še osem točk.

Reli po Nemčiji je šele trinajstič našel mesto v koledarju za svetovno prvenstvo. Nesporen kralj ostaja zdaj že upokojeni francoski as Sebastien Loeb s kar devetimi zmagami, Ogier je bil najhitrejši drugič (po letu 2011), zanimivo pa je, da Finci s konkurenco na tej dirki še niso opravili. Za popolno Volkswagnovo zmagoslavje je poskrbel še Norvežan Andreas Mikkelsen na tretjem mestu, po Monte Carlu in Portugalski je bila to še tretja letošnja trojna zmaga najuspešnejšega konstruktorja zadnjih let.

Na nemškem reliju se je prvič s svetovno elito spoznaval tudi mladi slovenski adut za prihodnost, 21-letni Tim Novak (ford fiesta R2T), ki ga je FIA uvrstila med dvanajst najobetavnejših dirkačev na svetu. S sovoznikom Urošem Ocvirkom je nastopal v okviru pokala DMACK Fiesta Trophy, a imel precej smole. Po zadržanem začetku mu je že v petek nenadoma odpovedalo turbopuhalo, a so mehaniki »jeklenega konjička« še pravočasno spravili v red, tako da je lahko Gorenjec po pravilu »superreli« včeraj nadaljeval, vendar pa med sekanjem ovinka treščil v skalo in poškodoval obese prednjega kolesa, med vrtenjem pa z zadkom še obliznil drevo, tako da je bilo njegove učne ure dirkanja predčasno konec.

IZIDI

Reli po Nemčiji, deveta dirka za SP: 1. Ogier-Ingrassia (Fra) 3;35:49,5, 2. Latvala-Anttila (Fin) + 23,0, 3. Mikkelsen-Fløene (Nor, vsi VW polo R) 1:56,6, 4. Sordo-Marti (Špa) 2:09,3, 5. Neuville-Gilsoul (Bel, vsi hyundai i20) 2:33,8, 6. Evans-Barritt (VB, ford fiesta) 2:52,1, 7. Østberg-Andersson (Nor-Šve, citroën DS3) 3:12,5, 8. Tänak-Molder (Est, ford fiesta RS) 4:26,6, 9. Paddon-Kennard (NZ, hyundai i20) 4:46,8, 10. Lefebvre-Prevot (Fra, citroën DS3) 4:54,5, T. Novak-Ocvirk (Slo, ford fiesta R2T) odstopila.