Montreal – Na veliki nagradi Kanade, sedmi letošnji preizkušnji za svetovno prvenstvo v formuli 1, za katero se bodo zelene luči jutri prižgale ob 20. uri po srednjeevropskem času, se obeta naslednje poglavje dvoboja Mercedes – Ferrari. Favorita ostajata dirkača »srebrnih puščic« Lewis Hamilton in Nico Rosberg, toda zlasti Sebastian Vettel (na fotografiji) je že nekajkrat v tej sezoni dokazal, da jima je sposoben prekrižati račune.
Nemški šampion, ki je ob koncu lanske sezone iz Red Bulla prestopil k Ferrariju, bo po vsej verjetnosti tudi v Montrealu glavni izzivalec vodilnih dveh dirkačev v skupnem seštevku za SP. V lov za njima se bo tokrat podal z nekoliko zmogljivejšim pogonskim agregatom, zaradi katerega naj bi bila »rdeča boginja« SF15-T ta konec tedna (še) bolj konkurenčna.
»V Kanado smo pripeljali nov motor, ki je malenkost močnejši od prejšnjega. Nadejamo se, da nas bo približal Mercedesu, ki pa kljub vsemu ostaja favorit. Menim, da ima še vedno določeno prednost, upam pa, da bo razlika manjša, kot je bila,« si je zaželel Vettel in v isti sapi dodal, da bosta potek in razplet nedeljske dirke v veliki meri odvisna od razmer.
»Bo vroče? Ali hladno? Bodo gume delovale dobro ali ne? Že kmalu bomo vedeli več,« je 27-letni zvezdnik iz Heppenheima razmišljal pred uvodnima prostima treningoma na dirkališču Gillesa Villeneuva, na katerem je lani osvojil tretje mesto za Danielom Ricciardom in Nicom Rosbergom.
Koliko naj bi bil novi agregat močnejši, pri Ferrariju niso razkrili, je pa dal Vettel jasno vedeti, da glede razvoja dirkalnika še niso na cilju. »Nobena skrivnost ni, da želimo zmagovati, zato nas čaka še kar nekaj dela,« se štirikratni svetovni prvak ne namerava zadovoljiti z bolidom, ki ga ima na voljo zdaj; prepričan je pač, da ima SF15-T še dosti rezerv.
»Na začetku sezone smo si zastavili načrt, ki ga zdaj zasledujemo. Čeprav smo v prvenstvo štartali bolje, kot smo pričakovali, moramo nadaljevati po zastavljeni poti. Če bi prehitevali dogodke, bi se nam lahko to maščevalo, upamo pa, da je novi motor korak v pravo smer,« si je zaželel Vettel, ki se je – mimogrede – glasno pritoževal nad odločitvijo prirediteljev monaške dirke, da so namesto postavnih deklet za nosilce štartnih številk izbrali fante.
»Pred štartom res nočem gledati moške zadnjice. To je nesprejemljivo!« je zmajeval z glavo. Zato pa se ni vznemirjal zaradi nedavne izjave Bernieja Ecclestona, »alfe in omege« kraljevskega avtomobilističnega razreda, češ da je Vettel grozen za formulo 1, ker naj ga na ulici – za razliko od Hamiltona – nihče ne bi prepoznal. »Bernie je tako star, da lahko govori, kar hoče. Mu pa – če je tako zaskrbljen zaradi manjšega zanimanja – predlagam, da poceni vstopnice, saj bi jih v tem primeru vsekakor prodal precej več ...«
Räikkönen ve, kje se mora izboljšati
Ferrarijev drugi dirkač Kimi Räikkönen ve, kje se mora(jo) izboljšati. »Ne potrebujem nikogar, da mi reče, kaj bi lahko naredil bolje. To sam dobro vem,« je 35-letni Finec odvrnil na vprašanje, kako komentira oceno vodje italijanskega moštva Maurizia Arrivabeneja, da bi moral predvsem v kvalifikacijah pokazati več. V nadaljevanju je priznal, da si običajno res v soboto oteži(jo) delo za nedeljsko dirko. »Če ne štartaš iz ospredja, je težko računati na vidnejšo uvrstitev,« je pojasnil Räikkönen, ki ima težave s tem, da gume ogreje na ustrezno temperaturo za en hiter krog. Zato pa je zadovoljen s tem, kako ferrari SF15-T deluje na dirkah.