Vettel: Red Bull je daleč od kakšnega gradbišča

Nemški branilec naslova svetovnega prvaka na uvodnih prostih treningih pred VN Singapurja obakrat št. 1.

Objavljeno
22. september 2012 11.11
during the first practice session for the Singapore Formula One Grand Prix on the Marina Bay City Circuit in Singapore, Friday, Sept. 21, 2012. (AP Photo/Mark Baker)
Mi. Š., šport
Mi. Š., šport
Marina Bay – V Red Bullovem moštvu F1 niso skrivali slabe volje, potem ko so nazadnje v Monzi po skoraj dveh letih spet ostali praznih rok. Sebastiana Vettla, ki bo na jutrišnji VN Singapurja branil lansko zmago, je ustavil alternator. Čeprav je po ničli zdrsnil na skupno četrto mesto, 25-letni Nemec – kot je poudaril na novinarski konferenci – ne izgublja upanja.

Ali ste se v preteklih dneh kaj pogovarjali o alternatorjih?

Malo že, konec koncev poskušamo ugotoviti, zakaj sem moral tudi v Monzi zapeljati ob rob steze. Ljudje v ekipi si razbijajo glave in delajo na tem, da se kaj takega ne bi ponovilo. Naš položaj ni ravno rožnat, a še zdaleč ni slab.

Dietrich Mateschitz, lastnik Red Bulla, menda že razmišlja o zamenjavi dobavitelja alternatorjev. Kaj je na tem?

Treba je misliti na vse, vendar pa ni tako preprosto kar čez noč zamenjati dobavitelja. A če ne gre drugače ...

Kaj pričakujete od velike nagrade Singapurja?

Težko je predvideti, kaj se bo dogajalo, saj je minilo že nekaj časa, odkar smo nazadnje dirkali na takšni progi. Tukajšnja steza je namreč res posebna, ima veliko grbin in zavojev, za nameček tu vozimo ponoči. Da je za dirkača in dirkalnik vse skupaj še toliko težje, poskrbita tudi vročina in velika vlažnost. Zato je preizkušnja ena od najtežjih v celem letu.

Od vodilnega Fernanda Alonsa vas v skupnem seštevku za SP na četrtem mestu loči 39 točk. Mar zaostanek pri vas sproža jezo ali vliva upanje?

Upanje seveda umira zadnje. Če pa sem iskren, o tem sploh ne razmišljam. Gledam iz dirke v dirko, naš cilj pa kljub vsemu ostaja naslov svetovnega prvaka. Glede na to, kako hitro se zadeve spreminjajo, je še vse mogoče.

Kje po vašem tičijo razlogi, da niste več tako prepričljivi kot lani – v moštvu, tehniki ali pri vas?

Če vprašate mene, je nemogoče s prstom kazati zgolj na enega krivca. Dejstvo je, da še nismo tam, kjer smo bili v prejšnji sezoni, smo pa daleč od kakšnega gradbišča.

Katere so vaše prednosti v primerjavi z Alonsom in Hamiltonom?

Imamo dober dirkalnik, ki morda res ni bil vselej dovolj hiter za zmago, je pa bil vedno dovolj konkurenčen za uvrstitve blizu vrhu. Te so naša glavna želja tudi za naslednje preizkušnje, morda bi si le večkrat kot doslej želeli piti zmagovalno penino. Kdo ve, mogoče pa bo moral tudi kdo od tekmecev kdaj zapeljati ob rob steze, čeprav jim tega res ne bi privoščil.

Kako se počutite kot lovec, ki napada iz ozadja?

S tem nimam nobenih težav, ker vedno – ne glede na to, ali sem spredaj ali zadaj – vozim na vso moč.

Štart singapurske dirke bo po tukajšnjem času v nedeljo ob 20. uri (po srednjeevropskem ob 14.00). Kaj vas – razen moštvene energijske pijače – še drži pokonci?

Ko sem v četrtek zjutraj pripotoval v Marino Bay, sem šel takoj spat, vstajam pa tu zelo pozno. Morda bo koga presenetilo, da se kljub temu prehranjujemo ob istih urah kot v Evropi.