Ljubljana – Sedemkratni zaporedni svetovni prvak v reliju bo namreč na Švedskem odprl lov za osmo prestižno lovoriko, ki bi lahko bila zadnja, saj je »SuperSeb« že davno napovedal, da se bo po sezoni 2011 upokojil in sprostil prostor tistim, ki so bili (pre)dolgo v njegovi senci. Leto bo za dirkaško karavano prelomno, saj so morala moštva dosedanje »jeklene konjičke« zamenjati z manjšimi, 1,6-litrskimi motorji. Tako so pri Citroënu na smetišče zgodovine poslali izjemno uspešnega C4, na njegovo mesto pa prihaja DS3. Ford je focusa nadomestil s fiesto RS, novi akter med elito pa je tovarniška ekipa BMW, ki bo predstavila dirkalnik mini countryman.
Zadnji konstruktorski zmagovalec Citroën poleg Loeba stavi na njegovega rojaka Sebastiena Ogierja, ki ga je lani domala iz anonimnosti izstrelilo pod svetovni vrh, preostale tri dirkalnike pa bodo krmarili zasebniki Petter Solberg, Kimi Räikkönen in Peter van Merksteijn.
»Čeprav švedski reli ni značilna dirka za SP, ga stežka pričakujemo, saj nam bo ponudil odgovore na nekatera ključna vprašanja. V delo moštva zaupam, smo utečen zmagovalni stroj in ni razloga, da bi se pokvaril čez noč,« poudarja direktor Citroënovega dirkalnega moštva Olivier Quesnel, o konkurenci med Sebastienoma pa zatrjuje: »Na Švedskem bo enostavno, saj bosta oba začela iz ničle in s povsem enakima avtomobiloma. Ta čas med fantoma ni rivalstva, ki bi ga moral miriti. Vsi smo vendarle člani iste družine.«
Veliki Loeb se že veseli ognjenega krsta z DS3. »Novi konjiček je krajši in zato bolj okreten v ostrih zavojih, hkrati pa živahnejši na hitrih odsekih. Za volanom bo treba več delati. Moštvo je dobro opravilo delo, največ poudarka pa smo namenili makadamu, saj je tovrstna podlaga v SP najpogostejša. Veliko prostora je za napredek na snegu. Prihajajoča sezona je nov izziv z veliko več negotovosti. Najprej bom moral biti hitrejši od tekmecev, ki bodo krmarili enak avtomobil. Z Ogierjem in Solbergom se ne bo enostavno kosati. Sezona bo nadvse zahtevna, kar pa je zame le dodatna motivacija,« poudarja 36-letni Alzačan, ki je ostal brez dosedanjega moštvenega kolega Danija Sorda, saj je ta presedlal k BMW, Ford pa je spet v ospredje postavil finsko navezo, zadnja zmagovalca švedskega relija Jarija-Mattija Latvalo in Mikka Hirvonena.
»Skandinavija je čudovit teren za začetek sezone. Na Švedskem sem testiral pet dni, največ pozornosti pa namenil nastavitvam. Novi dirkalnik se odlično odziva na snegu in je izvrstno uravnotežen. Šeststopenjski menjalnik je pomembna izboljšava. Prepričan sem, da bo v tej sezoni Ford konkurenčen, naš prvi cilj je konstruktorski naslov,« je strnil 25-letni Latvala.