Yamaha v negotovosti glede prvega zvezdnika

Španski motociklist Jorge Lorenzo naj bi čakal, kaj bo Ducati pripravil za sezono 2016.

Objavljeno
24. junij 2014 09.29
T. V., šport
T. V., šport
Ljubljana – Že dobrega pol leta se vlečejo ugibanja, občasno že kar trditve, da se bo Jorge Lorenzo preselil k Ducatiju. Pozimi jih je Španec odločno zavrnil, a pri tem je ključen čas. Pri italijanskem tedniku Motosprint zatrjujejo, da je pot k Ducatiju še kako vroča alternativa njegove kariere, vendar šele v letu 2016.

Lorenzo, ki v teh mesecih doživlja pravo kalvarijo in se kljub občasnim znakom prebujanja sooča z največjo dirkalno krizo v karieri, že lep čas vleče pogajanja s svojimi delodajalci pri Yamahi. Pogodba se mu bo iztekla s koncem sezone, Honda z Marcom Marquezom pa bi bila ta čas zanj precejšen strel v prazno, saj bi statusno nazadoval, zato koraka v tej smeri ni pričakovati. A Malorčan ima svoje razloge za zavlačevanje. Načrtovanja prihodnosti se je lotil strateško in po pisanju italijanskih novinarjev, ki so dobro seznanjeni z dogajanjem pri Ducatiju, se z Yamaho razhaja v ročnosti pogodbe, saj Japonci niso naklonjeni le enoletnemu sodelovanju. Lin Jarvis je denimo že pred tedni dejal, da bodo naredili vse, da ga zadržijo še za dve leti.

Lorenzo sicer ta čas nima odprtih pogajanj z Ducatijem, kar slednji priznava, prav tako naj ne bi obstajala nikakršna zapisana sled o sodelovanju v prihodnosti. A dobro poučeni zatrjujejo, da sta se obe strani zavezali z ustnim dogovorom. Italijanski proizvajalec se namreč pripravlja na izdelavo povsem novega motocikla, ki naj bi bil nared za SP 2016, za vsem pa stoji Gigi Dall'Igna, s katerim ima Lorenzo odličen odnos, saj sta sodelovala na začetku njegove kariere v SP, ko je v razredu do 125 ccm vozil za Derbi. Če bi torej z Yamaho podpisal pogodbo le še za naslednje leto, bi imel za tem proste roke za prehod v drugo moštvo, obenem pa dotlej dovolj časa, da bi spremljal razvoj motocikla in ocenil, ali Italijani v praksi uresničujejo ambiciozen projekt s papirja. Za nameček bo imel Ducati, ki je ta čas tudi še v začetni fazi projekta, ravno leta 2016 prosto mesto v tovarniškem moštvu.

»Nikamor se mi ne mudi z obnavljanjem pogodbe, Yamaha mi ni postavila nikakršnega skrajnega roka, zato sem si tudi vzel čas za razmislek. Še vedno nisem sprejel nobene odločitve, ne me vleči za jezik. Vsekakor se bom odločil tako, da bo najbolje za mojo kariero,« mnoga vprašanja odbija Lorenzo, na čigar odločitev vsi prežijo kot jastrebi na mrhovino, saj je ena od ključnih figur za razdelitev moči v svetovnem prvenstvu v naslednjem dveletnem obdobju. Pa čeprav se je letos le dvakrat v sedmih nastopih zavihtel na zmagovalni oder, je brez zmage in komaj četrti v skupnem seštevku. Ne bi bil pa ne prvi ne zadnji, ki bi ga Ducati premamil z ambicioznim načrtom. Casey Stoner je z njim celo osvojil svetovno lovoriko, Valentino Rossi pa se je z odločitvijo za selitev k domačemu podjetju opekel najbolj v karieri, saj je prinesla njegov pospešen padec na svetovni lestvici.