Bo Symondsovo pričanje pokopalo Renault?

FIA je drugemu možu Renaulta Patu Symondsu ponudila imuniteto v zameno za razkritje informacij o sumu, da se je Nelson Piquet mlajši lani namerno zaletel , da bi pomagal uresničiti cilje francoskemu moštvu.

Objavljeno
15. september 2009 16.10
P. Z.
P. Z.
London - Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je Patu Symondsu, glavnemu inženirju pri Renaultu, obljubila, da ga ne bo kaznovala, če bo v popolnosti sodeloval z njo in razkril ozadje afere, ki grozi z izključitvijo Renaulta iz formule 1. Pojasnil naj bi, zakaj je zdaj že bivši voznik Renaulta Nelson Piquet mlajši na lanski dirki za VN Singapurja trčil v zaščitno ogrado in s tem izsilil prihod varnostnega avtomobila. V tistem trenutku je bil v vodstvu njegov moštveni kolega Fernando Alonso, piše britanski Times.

Piquet in njegov oče Nelson, trikratni svetovni prvak, sta trdila, da je vodstvo moštva dalo Piquetu ukaz, da se v 14. krogu zaleti. Alonso je kasneje dirko tudi dobil. Zaslišanje bo na sedežu FIA v Parizu prihodnji teden. Če bo Renault spoznan za krivega, ga bo bržčas doletela izključitev iz formule 1, njegovim vodilnim uslužbencem pa dosmrtna prepoved delovanja v tem športu.

Piquet je obtožbe sprožil potem, ko je zaradi spora s šefom moštva Flaviom Briatorejem ostal brez službe. Briatore je odločno zanikal vsakršno krivdo. Vložil je tožbo proti družini Piquet zaradi izsiljevanja, obrekovanja in krivega pričanja.

Symonds, ki je Briatorejeva desna roka že 17 let, naj bi v zameno za pričanje dobil imuniteto. "Nimam nobenega namena lagati," naj bi izjavil med prvim zaslišanjem. FIA poročil Timesa še ni komentirala. Times je objavil prepise pogovorov med Symondsom in Briatorejem, različnimi mehaniki ter Piquetom in Alonsom pred nesrečo na prvi nočni dirki v Singapurju. Pogovori naj ne bi bili preveč obremenilni za Symondsa in Briatoreja, lahko pa so različno razumljeni.

Medtem je odhajajoči predsednik FIA Max Mosley v intervjuju povedal, da obstajajo določeni dokazi, ki potrjujejo Piquetovo zgodbo. "Podatki z avtomobila so zelo čudni. Zadevi moramo priti do dna."