Ljubljana – Igor Dekleva bo moral še enkrat v žerjavico po kostanj, potem ko je po zmagi v Trbovljah že proslavljal naslov prvaka v gorsko-hitrostnih dirkah, a je žirija dirke navsezadnje upoštevala le dve od treh voženj in so zato dirkačem pripisali le dve tretjini doseženih točk, s tem pa je Unčan na papirju spet zdrsnil v doseg svojega tekmeca Enesa Draganoviča. Toda žerjavica to nedeljo v Lučinah (trening ob 8.30, 10.00 in 11.30, tekmovalne vožnje ob 14.00, 15.30 in 17.00) ne bo kdo ve kako žareča, kajti Dekleva bi ob Draganovičevi zmagi postavil piko na i že z 22. mestom, kar prvemu zvezdniku slovenskega bencinskega športa z njegovo alfo 156 ST res ne bi smel biti problem. Finale sezone bo zatorej kar primeren trenutek za razmislek o trenutnem položaju te panoge pri nas.
Odpovedi dirk na Sorico in Gorjance (prvo je nadomestil AK Zasavje v Trbovljah, drugo pa bo še enkrat speljal na Lučine to nedeljo MK Buhc), stagniranje števila nastopajočih, med katerimi praktično ni več relijskih voznikov, predvsem pa tarnanje organizatorjev, ob katerem se človek ne more upreti vtisu, da bi vsi radi imeli dirko velikosti in odmevnosti Ferrarijeve v Ilirski Bistrici, še zlasti, če jim za to ne bi bilo treba nič narediti, vse to bi lahko bili znaki, da vse doslej zelo priljubljeno in žepom slovenskih avtomobilistov najbolj primerno tekmovanje stagnira, če že ne nazaduje. Direktor AŠ 2005 Dagmar Šuster se s temi ugotovitvami le delno strinja. »Med organizatorji je resda prišlo do manjših sprememb. Ob železnem repertoarju našega koledarja z Ilirsko Bistrico, Sevnico in Roglo se je utrdila tudi dirka na Lučine (prej Polhov Gradec op. p.), medtem ko se je resda pojavil problem s Sorico in Gorjanci. Za dolenjsko dirko, ki jo je v zadnjih letih pripravljala ZOTKS, se zanima nova organizacijska ekipa iz Novega mesta (legendarni Rudi Šali s pomočjo predsednika AŠ 2005 Toneta Anderliča op. p.), izpad Sorice pa bi lahko rešila zelo resna ponudba ŠD Olimp s Planino, ki je za tako dirko izvrstna lokacija. Veliko pa je zanimanje tudi sosednih avtomobilistov, pri čemer bomo morali glede na to, da pri nas kar dve dirki štejeta za avstrijsko prvenstvo (Il. Bistrica in Rogla), vsaj en obisk tudi vrniti. Možnosti za to bi bili Rechberg, ki je zelo ugledna dirka za EP, ali pa nova dirka, ki jo blizu Celovca pripravlja naš dirkaški znanec Hermann Waldy,« pravi Dagmar Šuster in dodaja, da bo tudi hlastanju po mednarodnih predikatih kmalu zadoščeno.
Več preberite v četrtkovi tiskani izdaji Dela.