Lewis Hamilton si je že pred dvema tednoma v ZDA zagotovil šesti naslov svetovnega prvaka, njegov moštveni kolega Valtteri Bottas bo drugi. Mercedes je šestič zapored konstruktorski prvak, drugi bo Ferrari in tretji Red Bull, ostala moštva pa se mrzlično potegujejo za čim višja mesta, saj to ob koncu sezone prinese zajeten kup denarja, ko se razdeli finančna pogača.
V najboljšem položaju je McLaren, ki se počasi vrača med najboljše, za njim so tesno skupaj Renault, Racing Point in Toro Rosso, za osmo mesto se borita Alfa Romeo in Haas. Po Interlagosu, kjer se je lani zmage veselil Hamilton, se bo sezona 2019 končala 1. decembra v Abu Dabiju.
Kazen za Leclerca
Dvaindvajsetletni Leclerc, ki je z dvema zmagama potrdil razkošen talent, bo štartal z deset mest slabšega položaja, ampak njegov prvi zasledovalec in vrstnik Verstappen se ne zanaša na to. »Še vedno bo težko. Potrebovali bomo tudi nekaj sreče, storil bom vse, kar je v moji moči, da osvojim tretje mesto, kar bi bil lep uspeh zame in za Red Bull,« je razmišljal Nizozemec, ki je na svoji 100. dirki v Austinu osvojil tretje mesto.
»Ferrari bi moral biti daleč pred nami, pa imamo priložnost, da ga celo prehitimo,« je dejal Verstappen in dodal, da bodo na zadnjih dveh dirkah že preizkušali novosti za sezono 2020, zadnjo pred velikimi spremembami, ko naj bi veliko voznikov zamenjalo delodajalce.
19
točk loči tretjega Charlesa Leclerca in petega Sebastiana Vettla
točk loči tretjega Charlesa Leclerca in petega Sebastiana Vettla
V novi eri naj bi se za naslove potegovala Leclerc in Verstappen, slednjega povezujejo tako z Mercedesom kot Ferrarijem. »Želim zmagovati z Red Bullom, pri katerem sem srečen. Imam veliko podpore in počutim se kot doma,« je lojalnost avstrijskemu moštvu izrazil Nizozemec.
Prvič brez Wolffa
Na mnogih dirkah ima brezkompromisni Max veliko podpore, Ferrari ima sicer največ navijačev, ampak Interlagos pri Sao Paulu se tradicionalno klanja Hamiltonu. Morda tudi zato, ker se je Anglež prav tam leta 2008 veselil prvega naslova, tedaj v McLarnu. Zanimivo, v Braziliji ne bo njegovega šefa Totta Wolffa, kar se ni zgodilo v šestih letih. To je že sprožilo namigovanja, da bi se utegnil Mercedes umakniti iz F1 in se posvetiti električni formuli E.
Hamilton še zdaleč ni brez motiva, usmeril se je k lovljenju rekorda Michaela Schumacherja, zdaj je pri 83 zmagah, Schumi jih ima 91. Že v naslednji sezoni bi lahko padel tudi ta mejnik, ki se je zdel nedosegljiv.
Dobrih rezultatov v finišu sezone se nadeja tudi Vettel, trikratni zmagovalec v Braziliji. »Interlagos nam je tradicionalno ustrezal in upam, da bo tako tudi letos,« je dejal štirikratni prvak z Red Bullom. Dirka bo v nedeljo ob 19.10, kvalifikacije jutri ob 19. uri.