Da se ta zgodba ne bo nadaljevala, je dala slutili kronologija Vettlovih letošnjih izjav. Začelo se je s »počutim sem del Ferrarijeve družine«; nadaljevalo z »dovolj je še časa, ne mudi se s podaljšanjem«; sledilo je »sem med najbolj izkušenimi dirkači, vendar še nisem star.«
Po šestih letih se bosta Ferrari in Vettel razšla.
Nadaljevanje Nemčeve kariere je pod vprašajem.
Izključena ni zamenjava Vettel-Hamilton.
Letošnja sezona naj bi se začela 5. julija v Avstriji.
Nadaljevanje Nemčeve kariere je pod vprašajem.
Izključena ni zamenjava Vettel-Hamilton.
Letošnja sezona naj bi se začela 5. julija v Avstriji.
Ko je padla končna odločitev, pa je povedal: »Za najboljši rezultat morajo vse vpletene strani delovati v popolni harmoniji. Moštvo in jaz smo spoznali, da ni več skupne želje nadaljevati po tej poti. Finance niso igrale vloge.«
Slednje mogoče ne drži povsem. Vettlu, ki je vse štiri naslove osvojil v obdobju 2010-2013 s tedaj dominantnim Red Bullom, naj bi ponudili kratkoročno pogodbo in dvetretjinsko znižanje 35-milijonske plače.
14
zmag od skupaj 53 je Sebastian Vettel osvojil pri Ferrariju
zmag od skupaj 53 je Sebastian Vettel osvojil pri Ferrariju
»To ni bila lahka odločitev glede na Sebastianovo dirkaško in osebnostno vrednost,« je povedal šef moštva Mattia Binotto, človek, ki je dal priložnost Charlesu Leclercu, ta pa je v prejšnji sezoni zasenčil Vettla, ki mu v petih letih ni uspelo s Ferrarijem osvojiti naslova, četudi je imel konkurenčen avto in status številke 1.
Naslov s Ferrarijem je nekaj več
Kdo bo zamenjal Nemca? Svetovni prvak Lewis Hamilton še ni podaljšal pogodbe s srebrnimi puščicami in nekateri omenjajo možnost, da bi ga Ferrari utegnil zvabiti v svoje vrste. Decembra lani so Italijani potrdil pogovore s šestkratnim prvakom. Mercedesova dolgoročna prihodnost v F1 je nejasna, s koncem leta moštvo zapušča šef Toto Wolff.
Hamiltona, ki želi doseči in preseči Michaela Schumacherja, bi naslov s Ferrarijem, torej že s tretjim moštvom, nesporno postavil za najuspešnejšega dirkača v zgodovini F1. Toda informacije iz Maranella dajejo prednost Carlosu Sainzu iz McLarna in Danielu Ricciardu iz Renaulta, nekateri tudi omenjajo Italijana Antonia Giovinazzija (Alfa Romeo), kar bi bilo po okusu mnogih navijačev. Zadnji Italijan, ki je vozil ferrari, je bil Giancarlo Fisichella leta 2009, zadnji, ki je s ferrarijem zmagal, je bil Michele Alboreto leta 1985.
Kar se je dogajalo v zadnjih mesecih, nam je dalo misliti, katere stvari v življenju so zares pomembne. Vzel si bom nekaj časa zase in razmislil o prihodnosti
Kam bi pri 33 letih lahko šel Vettel, še vedno najmlajši svetovni prvak, ki bi mu ta naziv še lahko vzela Leclerc in Verstappen, a le, če bi zmagala še letos? K Mercedesu, če bi ga zapustil Hamilton, vsekakor. Nemcem bi bilo to všeč. Vrnitev k Red Bullu bi lepo zaokrožila njegovo kariero, tudi Honda ima nanj lepe spomine, toda Avstrijci in šef Christian Horner bi potem tvegali spopad egov s Verstappnom, na katerega stavijo dolgoročno. Pri McLarnu bi si težko privoščili njegovo plačo.
Da bi se vozil v sredini kolone, ga gotovo ne mika. Še najbolj verjetno je, da bo rekel, dovolj je. Štirje naslovi ga postavljajo visoko, ob bok Alainu Prostu. Samo Schumi, Hamilton in Juan Manuel Fangio jih imajo več.
23
let in 134 dni je bil star Vettel, ko je leta 2010 postal prvak. Leclerc in Verstappen bosta 23 jeseni
let in 134 dni je bil star Vettel, ko je leta 2010 postal prvak. Leclerc in Verstappen bosta 23 jeseni
Vzel si bo čas zase
»Kar se je dogajalo v zadnjih mesecih, nam je dalo misliti, katere stvari v življenju so zares pomembne. Vzel si bom nekaj časa zase in razmislil o prihodnosti. Ferrariju želim uspeh, ki si ga zasluži. Rad bi se zahvalil scuderii in tifozom za podporo. Moj kratkoročni cilj je mnogim čudovitim trenutkom dodati še kakšnega,« Vettlove besede namigujejo, da razmišlja tudi o možnosti, da bi volan obesil na klin.