Prevc si nebo deli z Mazejevo in Mariborom

Sporto 2016: slovenski skakalni as upa, da mu še dolgo ne bo treba v poslovne vode.

Objavljeno
17. november 2016 21.30
Na sliki Peter Prevc in Gašper Pavli. Sporto konferenca v Portorožu, 17. november 2016 [PeterPrevc,Sporto,konference,Portorož,portret,Gašper Pavli]
Miha Hočevar
Miha Hočevar
Portorož – Peter Prevc je teden dni pred prvo tekmo svetovnega pokala v smučarskih skokih skočil še na Obalo, a ne zato, da bi se nadihal morskega zraka pred naporno zimo, temveč zato, da je pokazal, da ima tudi trženjsko žilico. Na konferenci Sporto pa je tudi tretjič zapored prejel nagrado za najboljšo slovensko športno blagovno znamko.

Prihodnji četrtek se bo Prevc v Kuusamu že boril z dobro znanimi tekmeci, v Portorožu pa si je marketinško nebo delil tudi s starimi znanci. Že tretjič zapored so bili nagrajenci Sporto Brands isti. Ob Prevcu še Tina Maze, ki ostaja znamka številka ena, čeprav že leto in pol ni tekmovala, in NK Maribor, ki po trženju še vedno kotira višje kot državni prvak Olimpija. Lani je športne tržnike iz Slovenije in širše regije kot govornica navdušila Mazejeva, tokrat pa Prevc, ki je predstavil tudi svojo blagovno znamko. »Zamisel o njej se je porajala, ko sem se pojavil na televiziji, takrat sem začel nekaj veljati. Sedem let se je počasi uveljavljala, z uspehi pa se je dobro zasidrala. Lani smo se odločili za logotip, ob katerem me ljudje lahko povežejo z neko grafično podobo,« je o svoji trženjski žilici povedal Prevc, ki pa upa, da bo še lep čas v ospredju skakalna.

»Ko je treba usklajevati treninge in tekme z zahtevami medijev in sponzorjev, imam včasih polno glavo vsega in bi vse nekam poslal, a če je vse dobro skoordinirano, se pomirim in opravim vse, kot je treba. Vsi dobijo, kar potrebujejo oziroma kar lahko dam. Sponzorjem je treba povrniti za vložek. Sicer pa upam, da se mi s poslom še dolgo ne bo treba ukvarjati. Verjamem, da bom še tako dobro skakal, da se bom lahko preživljal s športom, a nihče ne ve, kaj se lahko zgodi v prihodnjih petih ali desetih letih,« je še povedal 24-letni skakalni as.

V Portorožu so podelili tudi nagrade za najboljše blagovne znamke na Hrvaškem in v Srbiji. To so atletinja Sandra Perković, nogometaš Luka Modrić in hokejski klub KHL Medveščak Zagreb ter teniški igralec Novak Đoković, atletinja Ivana Španović in KK Crvena zvezda.