Portorož - Smučarski skakalec Peter Prevc, dobitnik velikega in malega kristalnega globusa in zmagovalec kar petnajstih preizkušenj v minuli tekmovalni zimi svetovnega pokala, je bil osrednja osebnost prvega dne Sporto konference o športnem marketingu v Portorožu, v okviru katere so mu že tretjič zapovrstjo podelili pokal za najboljšo športno blagovno znamko v Sloveniji. Priznanje so mu izročili še pred večernim uradnim delom, ko bodo slovesno podelili še preostale nagrade. Izbor sicer poteka od leta 2007, ko so bile športne znamke leta Tina Maze, Iztok Čop in rokometni klub Celje Pivovarna Laško.
»Blagovna znamka 'Peter Prevc' se je začela pojavljati z mojim nastopanjem na televiziji. Vse skupaj se je stopnjevalo skozi sedem let v svetovnem pokalu in se zdaj utrjuje. Zato se je lani pojavila ideja o mojem logotipu, da me ljudje povežejo z neko grafično podobo. Misel o logotipu je bila dlje časa v moji glavi, moje dekle pa me je lani spodbudilo, naj nekaj storim, in nato tudi pristopilo zraven. Najprej se je moralo moje ime prijeti, šele nato je na vrsto lahko prišel znak, logotip. V mlajših letih sem o tem, o blagovni znamki, veliko razmišljal, zadnje čase pa mi je všeč znak Anžeta Kopitarja, a to imajo v ZDA povsem drugače urejeno kot pri nas,« je po konferenci za STA pojasnil Prevc.