Cvetel bo tudi črni trg

Slovenski izpad v četrtfinalu košarkarskega evropskega prvenstva brez vpliva na prodajo vstopnic?

Objavljeno
20. september 2013 01.41
Slovenija, Ljubljana, 24.08.2011 - Aless KRIZZNAR, direktor Euro basketa 2013. Foto: Leon VIDIC/DELO
Tanja Volarič, šport
Tanja Volarič, šport

Ljubljana – Prireditelji EP tudi v zadnjih dneh še vedno podrobno spremljajo, kako se giblje prodaja vstopnic, pri kateri so po zagotovilu direktorja podjetja EP 2013 Aleša Križnarja že dosegli prvi začrtan mejnik 150.000. Pravijo, da se izpad Slovenije v četrtfinalu ne bi smel pretirano poznati, saj je finale načeloma razprodan.

»Neposrednega vpliva ne pričakujem, saj so se vstopnice za zaključne dvoboje dobro prodajale že pred tem,« je dejal Križnar, ki se strinja, da se je kakšen od navijačev morda za nakup odločil tudi z računico, da bo v polfinalu gledal Slovenijo. »Ker bodo zdaj na vrsti tekme za kolajne, se bodo ljudje po mojem kljub temu odločili za ogled, sploh če že imajo vstopnico v rokah. Izpad Slovenije je bil za vse nas razočaranje, vendar je bilo že dan pozneje čutiti, da ekipe delujejo spet normalno,« je dejal Križnar in priznal, da ne vedo, kakšna bo struktura občinstva za zaključne dvoboje. Pri spletni prodaji pač težko ocenijo, koliko vstopnic bo (je) šlo v roke tujcem in koliko Slovencem, saj so prepričani, da so domačini kupovali tudi za navijače iz tujine, se pa ne boji, da bi na tribunah zevale luknje, četudi že sinočnji četrtfinale ni razkril najlepše podobe.

Zlasti med Hrvati za današnji polfinalni dvoboj povpraševanje po vstopnicah presega uradno ponudbo, zato je pričakovati, da bo okoli Stožic zacvetel tudi črni trg. Križnar se zaveda, da temu ne bodo mogli uiti, vendar pravi, da tega niti ne morejo nadzorovati, razen če bi do preprodaje prišlo v navijaški coni. »Nesmiselno bi bilo tudi, da bi od kupcev, ki v polfinalu nimajo svoje reprezentance in jih morda dvoboj res ne bi zanimal, vstopnice jemali nazaj. Verjamem, da bodo tribune polne, določeno kvoto vstopnic za tuje navijače pa ima tudi še agencija Palma,« je zatrdil prvi mož prireditvenega odbora, ki pravi, da iz Španije pričakujejo en ali dva dodatna čarterska poleta.

Si pa kljub doseženemu prvemu cilju prodaje (150.000), s katero naj bi se po prvotnih zagotovilih izognili rdečim številkam, zdaj še ne upa zatrditi, da bo res tako. Pravi, da bodo morali najprej opraviti bilanco, saj so imeli med EP tudi nepredvidene stroške, do nedeljskega finala pa tudi še računa na dodatno prodajo vstopnic. Med drugim na tiste, ki jih redno vračajo v prodajo, ko jih vrnejo pokrovitelji ali FIBA Europe. Za zdaj poskuša Križnar zveneti optimistično, priznava pa, da se bo slovenski izpad v izločilnih bojih zagotovo poznal v navijaškem območju ob dvorani, četudi računa, da bi to lahko delno nadomestili s Hrvati. Vprašanje pa je, koliko ti lahko prispevajo k zaslužku gostincev, saj gre za dnevne migrante in se od drugega dela EP v coni večina ni zadržala več kot uro.