Lipko gre za med, (tuji) navijači v škripcih

V času košarkarskega EP prodali že več kot 12.000 plišastih maskot Lipkov, na voljo jih je še tretjina.

Objavljeno
11. september 2013 20.53
lvu lipko
J. P., Delo.si
J. P., Delo.si

Ljubljana - Košarkarsko evforijo v Sloveniji je čutiti na vsakem koraku, tudi pri prodaji izdelkov iz uradne kolekcije Eurobasket 2013. Največji hit je kajpak plišasta maskota Lipko, ki so ga doslej prodali že več kot 12.000 kosov, kar predstavlja skoraj dve tretjini celotne razpoložljive kolekcije. Za med gre tudi otroška knjiga Primoža Suhadolčana Lipko in Košorok, ki je skorajda razgrabljena, doslej so prodali že 9000 izvodov oziroma 80 odstotkov celotne naklade.

V času prvenstva je sicer v Sloveniji na voljo kar 130.000 kosov artiklov iz uradne kolekcije, lastnike jih je že našlo 80.000 oziroma 60 odstotkov celotne kolekcije. V prodaji je (bilo) denimo 25.000 majic, pošla jih je že precej več kot polovica, na trgu jih je še največ zelenih z napisom Navijam za Slovenijo. Podobno uspešna (55 %) je bila prodaja kap in šalov, pa tudi drugih izdelkov - obeskov, magnetkov, zapestnic ...

Težave z napačnimi vstopnicami

Po koncu prvega dela prvenstva je bil zaradi televizijskih zahtev spremenjen časovni razpored tekem, kar je povzrožilo nekaj zapletov pri navijačih, ki so vstopnice za dvoboje drugega dela prek spleta kupili že pred menjavami terminov in imajo zdaj v rokah napačke koščke papirja.

Na to problematiko sta danes opozorila Fiba Europe in pripravljalni odbor prvenstva, ki sta skušala navijače - ob opravičilu za nastale nevšečnosti - pomiriti z nasvetom, da lahko vstopnice še vedno zamenjajo. »Vsi nesrečneži lahko zahtevajo povračilo denarja ali pa menjavo vstopnic za želene, kar pa je mogoče le v primeru, da so vstopnice še vedno na voljo. Zahtevo je mogoče poslati na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., vstopnice pa zamenjati najpozneje dve uri pred začetkom dvoboja,« je zapisano v sporočilu za javnost.

Težave imajo po zatrjevanjupredstavnika prirediteljev Anžeta Blažiča predvsem tuji navijači: »Domači so pač vedeli, da bodo v drugem delu vse slovenske tekme ob 21. uri in so kupili prave vstopnice, za tuje pa se je spremenil razpored.« Najbolj prikrajšanih naj bi bilo več kot tisoč Italijanov, ki so si nameravali v Stožicah ogledati jutrišnji dvoboj s slovensko izbrano vrsto, ki bi moral biti po prvotnem razporedu ob 17.45.