Ferrarija dosanjal pri 36 letih

Giancarlo Fisichella je v Spa-Francorchampsu po dolgem času spet zasijal v vsem svojem sijaju in z nekonkurenčnim bolidom force india-mercedes VJM02 odpeljal dirko svojega življenja.

Objavljeno
04. september 2009 14.14
Miha Šimnovec
Miha Šimnovec
Ljubljana - Kakor da bi slutil, da bi si lahko z vrhunsko predstavo vendarle še zagotovil sanjski prestop, na katerega je pravzaprav čakal vse od otroštva, ko se je že resno ukvarjal s kartingom. Italijanski veteran Giancarlo Fisichella si je namreč s senzacionalnim drugim mestom na veliki nagradi Belgije, kar so bile celo njegove prve točke v zadnjih dveh letih in hkrati krstne za »indijsko silo«, končno le prislužil sedež pri oboževanem Ferrariju.

»Vodstvo moštva Force India nam je po intenzivnih pogovorih v zadnjih 24 urah vendarle odstopilo Giancarla Fisichello, ki bo tako do konca sezone branil Ferrarijeve barve,« so v včerajšnjem sporočilu za javnost skopo zapisali Italijani. Zakaj je kocka navsezadnje padla prav na 36-letnega Rimljana, je obširneje razložil Stefano Domenicalli.

»Giancarlo je v svoji dolgi karieri že večkrat dokazal, da je hiter in konkurenčen dirkač. Nadejamo se, da nam bo v zadnjem delu sezone privozil dragocene točke in na ta način prispeval pomemben delež v boju za čim višjo končno uvrstitev v konstruktorskem seštevku,« je razkril vodja Ferrarija.

Na vprašanje, kako ocenjuje klavrni predstavi Luce Badoerja, ki je kot zamenjava za poškodovanega Felipeja Masso tako v Valencii kakor tudi v Spa-Francorchampsu v cilj pripeljal na zadnjem mestu, je odvrnil, da mu je zelo žal, ker Badoer ni bil sposoben pokazati svoje prave vrednosti.

Fisichella je bil včeraj, ko je izvedel, da ni več ovir za njegov prestop k Ferrariju, nemara celo še bolj srečen kot v nedeljo, ko je povsem nepričakovano osvojil drugo mesto in na ta način zaprl usta številnim kritikom, ki so ga že več let pošiljali v pokoj. »O tem, da bi enkrat vozil za Ferrari, sem sanjal že od nekdaj,« je uvodoma poudaril »Fisico« in nadaljeval: »Zato sem izjemno hvaležen Vijayu Mallyi, da mi je dovolil uresničiti ta sen. Upam, da sem v preteklih dveh letih izpolnil njegova pričakovanja in da sem ekipi Force India pomagal zapeljati v pravo smer

Mimogrede: italijanski veteran je moral v Spa-Francorchampsu premoč priznati zgolj Kimiju Räikkönenu, s katerim bosta poslej moštvena kolega, prvič že na veliki nagradi Italije 13. t. m. v Monzi. Finskemu zvezdniku je sicer – kot je že večkrat izjavil – prav malo mar za to, kdo je njegov sotekmovalec.

Čeprav je 36-letni Rimljan Mallyi privozil doslej z naskokom najboljši rezultat v formuli 1, mu indijski milijonar pri prestopu k Ferrariju ni povzročal nobenih težav. »Najbrž ga ni italijanskega dirkača, ki si ne bi želel sedeti v Ferrarijevem bolidu. Giancarlo glede tega ni nikakršna izjema, zato mu tudi nismo stali na poti,« je dejal lastnik moštva Force India in zavrnil namigovanja, da naj bi s prestopom Fisichelle mastno zaslužil.

»Od Ferrarija nismo prejeli nobenega denarja. To, da smo Giancarlu dovolili oditi, je bila zgolj naša dobra volja, žrtvovali pa smo se v korist športa in Fisichelle. Konkurenčen Italijan pri Ferrariju je namreč vselej še kako dobrodošel za formulo 1,« je poudaril Mallya, prepričan, da »Fisicov« odhod ne bo pretirano oslabil njegovo zasedbo. »Naša hitrost v Belgiji je bila sad trdega dela v tovarni in vetrovniku, za naslednje preizkušnje pa imamo še nekaj skritih adutov,« je zaupal 53-letni Indijec. Kdo bo ob Nemcu Adrianu Sutilu drugi dirkač pri »idijski sili«, včeraj še ni bilo znano, največ možnosti pa naj bi imel italijanski testni voznik Vitantonio Liuzzi.