Na tretjem in četrtem mestu pa sta pristala Finec Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) in zmagovalec dirke za VN Singapurja, Fernando Alonso (Renault).
Hamilton, ki ima v skupnem seštevku SP pred 16. dirko sezone natanko sedem točk prednosti pred Brazilcem Felipejem Masso (Ferrari), ki je njegov zadnji resni tekmec za osvojitev naslova svetovnega prvaka, bo dirko začel precej daleč od svojega najresnejšega konkurenta. Massa je namreč v kvalifikacijah dosegel šele peti čas.
Massa po zmago, Räikkönen po rekord (iz tiskane izdaje)
Felipe Massa si je hitro opomogel od hladne oziroma bencinske prhe, ki jo je pred dvema tednoma doživel na nočni premieri v Singapurju, kjer se je moral po zmešnjavi v Ferrarijevem boksu namesto z zmago na koncu zadovoljiti šele s 13. mestom. Čeprav je njegove težave na prvi dirki pod žarometi v zgodovini formule 1 s pridom izkoristil Lewis Hamilton, ki mu je s tretjim mestom v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo znova pobegnil na sedem točk, je 27-letni Brazilec prepričan, da (dvo)boj za letošnjo lovoriko še zdaleč ni odločen.
Optimizem Massi med drugim vlivajo tudi manjše aerodinamične izboljšave na ferrariju F2008, ki naj bi prinesle nekaj stotink sekunde. "Na ta način bomo na zadnjih treh dirkah hitrejši. Koliko, je sedaj še težko reči, saj po veliki nagradi Singapurja tudi pri McLaren-Mercedesu zagotovo niso sedeli križem rok,« je pred jutrišnjo veliko nagrado Japonske (s štartom ob 6.30) razmišljal Južnoameričan.
Potem ko so mu pred dvema tednoma v boksih prehitro prižgali zeleno luč, zaradi česar je pri speljevanju odtrgal cev za dolivanje goriva in tako izgubil veliko dragocenega časa, ni hotel na nikogar valiti krivde. "Od mene ne boste nikdar slišali: tam in tam smo ostali brez točk ali na računu bi moral imeti štirideset točk več, kot jih imam, tako da bi bil lahko zdaj že svetovni prvak. Seveda mi takšni spodrsljaji niso všeč, a po toči je tako ali tako prepozno zvoniti. Za nameček zmagujemo in izgubljamo kot moštvo," je poudaril Massa, ki se je sicer zelo razveselil novice, da bo Ferrari namesto semaforja za znak konca postanka v boksih na preostalih treh dirkah znova uporabil moža s tako imenovano liziko.
"Zdaj si ne smemo več privoščiti nobene napake in vse narediti pravilno," se zaveda dirkač iz Sao Paula, kjer bo 2. novembra na sporedu veliki finale letošnjega svetovnega prvenstva. Nadeja se, da bo dotlej še v igri za lovoriko. Luca di Montezemolo in Stefano Domenicali, prva moža Ferrarija, od svojih dirkačev na Japonskem, Kitajskem in v Braziliji zahtevata tri dvojne zmage, ki bi za šampiona vendarle okronale Felipeja. "A to je lažje reči kot storiti, čeprav še zdaleč nismo brez možnosti," še ni izgubil upanja Massa, ki bo v veliki meri odvisen tudi od svojega moštvenega sotekmovalca Kimija Räikkönena.
Da mora "Ledeni mož", ki ima po klavrni sezoni pred očmi le en cilj (namreč doseči še enajsti letošnji najhitrejši krog dirke in tako preseči rekord, ki si ga zdaj deli skupaj z Michaelom Schumacherjem), poslej pomagati Brazilcu, mu je že dal vedeti tudi Montezemolo. "Kimi bo moral na zadnjih treh preizkušnjah dokazati, da je šampion v pravem pomenu besede ter voziti za ekipo in Felipeja. Jasno je, da ga v moštvu stoodstotno potrebujemo in verjamem, da Räikkönen razume naš položaj,« je predsednik Ferrarija svojega finskega zvezdnika pred jutrišnjo dirko pod sveto goro Fudži spomnil na njegove »pogodbene obveznosti«. Jih bo muhasti svetovni prvak upošteval?