Kako organizatorji Toura ustvarijo 150 milijonov evrov

Organizatorji pokrijejo finančni del Toura s prodajo TV pravic, pokrovitelji in prispevki mest

Objavljeno
18. september 2020 10.00
Posodobljeno
18. september 2020 10.00
Ponujanje naravnih lepot razgibane Francije je del zgodbe o uspehu dirke. FOTO: Kenzo Tribouillard/AFP
Nagradni sklad v višini 2,293 milijona evrov za najboljše na dirki po Franciji (enako kot lani) se zdi visok, toda predstavlja majhen del odhodkov, ki jih imajo z izvedbo Toura organizatorji tritedenskega kolesarskega spektakla.Kolesarska dirka po Franciji ne sodi le na čelo najbolj znamenitih tritedenskih dirk na svetu – v trojčku sta še Giro in Vuelta –, pač pa predstavlja donosen posel organizatorjem prireditve. Ni čudno, da se Francozi spomladi niso želeli odpovedati letošnji dirki kljub črnogledim napovedim okrog nadaljnjega poteka pandemije novega koronavirusa.V skupini tudi L'Equipe, France Football in VeloČe ...