Konec dirkaške pravljice?

Dirkaška prihodnost novega svetovnega prvaka Jensona Buttona še ni povsem jasna, saj še ni znano, za katero moštvo bo vozil v prihajajoči sezoni. Ross Brawn mu v zameno za nadaljnje sodelovanje nudi večjo svobodo pri izbiri pokroviteljev.

Objavljeno
11. november 2009 19.09
Ross Brawn in Jenson Button
Da. O.
Da. O.
London - Vodja ekipa F1 Brawn Mercedes Ross Brawn je pripravljen novemu svetovnemu prvaku Jensonu Buttonu nuditi večjo svobodo pri izbiri svojih pokroviteljev. Na ta način bi Button lahko pridobil dodatna finančna sredstva, ki mu jih moštvo Brawn Mercedes trenutno ne more zagotoviti.

Ross želi po uspešni sezoni (naslov svetovnega prvaka in osvojeni konstruktorski naslov) zadržati Buttona v svojem moštvu, vendar dosedanja pogajanja o nadaljnem sodelovanju (še) niso obrodila sadov. Button je namreč prejšnje leto privolil v polovično zmanjšanje svoje plače (na približno tri milijone funtov), vendar pod pogojem, da se mu ta v primeru uspešne sezone vrne na prejšnjo raven. Sedaj, ko je uspeh tu, pa Button želi dvig plače na dogovorjenih osem milijonov funtov.


Ross je situacijo pospremil z besedami: "Jenson bo dobil večjo svobodo pri izbiri sponzorjev, vendar bo moral ob tem upoštevati tudi naše obveznosti".


Nobena skrivnost ni, da si Buttona želi v svoje moštvo zvabiti ekipa McLaren Mercedes, ki bi zlahka ugodila njegovi zahtevi po višji plači, ob tem pa bi imel Button tudi bolj konkurenčen dirkalnik. V primeru tovrstnega prestopa bi za ekipo McLarena vozila kar dva Britanca, saj je eden od sedežev že oddan nekdanjemu svetovnemu prvaku Lewisu Hamiltonu.


Moštvo McLarena pa Buttona ne bo čakalo v nedogled, saj se pogovarjajo tudi z Fincem Kimijem Raikkonenom, ki je zapustil ekipo Ferrarija. Vse glasnejše so govorice, da bo Mercedes prekinil sodelovanje z McLarnom in se bolj posvetil sodelovanju z ekipo Brawn Mercedes, kar je še en dejavnik, ki ga bo Button vsekakor upošteval pri odločanju o svoji prihodnosti. Trenutno ostajata najresnejša kandidata za prosti sedež pri McLarenu Kimi Raikkonen in Nick Heidfeld, ki je zapustil ekipo BMW.