Ljubljana – Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić je po mnenju britanskega magazina SportsPro, ki je specializiran za blagovne znamke in njihov vpliv v športu, med marketinško najbolj zanimivimi športniki na svetu. Ljubljančan na lestvici 50 športnikov v tem pogledu zaseda 36. mesto.
SportsPro je enajsto leto zapored pripravil pregled marketinško najbolj vplivnih posameznikov v športu, pred tem so več pozornosti posvečali vrednotenju športnih blagovnih znamk. Prvič se je na seznamu športnikov znašel slovenski zvezdnik moštva Dallas Mavericks, ki je v štirih kategorijah zbral dovolj točk, da na lestvici zaseda 36. mesto. Dončić je prehitel ase, kot so dirkač formule ena Charles Leclerc (37.), košarkarji Anthony Davis (42.), Zion Williamson (43.) in Giannis Antetokounmpo (44.), biatlonka Dorothea Wierer (47.) in alpska smučarka Mikaela Shiffrin (49.).
Prvih deset mest zasedajo Lionel Messi, Cristiano Ronaldo (oba nogomet), LeBron James (košarka), Virat Kohli (kriket), Bianca Andreescu (tenis), Neymar (nogomet), Habib Nurmagomedov (mešane borilne veščine), Rohit Sharma (kriket), Mohamed Salah in Paulo Dybala (oba nogomet).
Petdeset najbolj vplivnih blagovnih znamk v svetu športa bo magazin predstavil 5. oktobra.