Mertens: Spoznali smo, kakšno škodo bi naredili lokalni skupnosti, zato bomo vztrajali

Predsednik uprave Ring International Gerald Martens je košarkarski klub Helios označil za »NBA v malem«.

Objavljeno
17. oktober 2014 11.53
Helios - NK
M. Ž., Delo.si, STA
M. Ž., Delo.si, STA

Domžale - Privržencem košarkarskega kluba Helios Suns se ni treba več bati za obstoj domžalskega kluba, saj bo novi lastnik podjetja z barvami, ki je že več kot 30 let pokrovitelj kluba, tudi v prihodnje podpiral košarko.

Ko je sredi junija letos pred novinarje stopil predsednik uprave Ring International, Avstrijec Gerald Martens, je bilo praktično le še vprašanje časa, kdaj bo podjetje Helios prenehalo sponzorirati košarkarski klub in s tem osrednjemu športnemu produktu v Domžalah zadalo smrtni udarec. Martens je tedaj postavil skoraj nemogoče pogoje: »Vlagali bomo v košarko, če bo klub prodal 500 letnih vstopnic, če bo Občina Domžale v proračun kluba prispevala 150.000 evrov in če se bo tudi lokalno gospodarstvo vpletlo v dogajanje okoli kluba,« je dejal.

Po štirih mesecih je položaj povsem drugačen, čeprav ostri pogoji niso bili izpolnjeni. Klub je sicer prodal 200 letnih vstopnic, kar je za slovenske razmere lepa številka, lokalno prebivalstvo se je deloma odzvalo pozivom kluba in opazilo potencial, le Občina Domžale je ostala nema in ne želi pomagati klubu. Zato Martens ne varčuje z besedami na račun novega in starega župana Tonija Dragarja.

»Če je gospod Dragar pameten človek in dober poslovnež, mora opaziti, da se v njegovem mestu plete čudovita zgodba, katere del mora biti tudi občina. Ne pričakujemo bajnih finančnih vložkov, želimo le, da nam občina pomaga pri delu z mladimi. V naši košarkarski šoli Helios je 700 otrok,« pravi Martens.

Z umikom bi naredili preveliko škodo lokalni skupnosti in otrokom

Po besedah Geralda Mertensa so trije glavni razlogi, zakaj bo podjetje Helios še naprej vlagalo v košarko. Prvi so mladinske selekcije kluba oziroma teh 700 otrok, ki bi tako ostalo brez košarke. Drugi je osebni doprinos in volja novega predsednika kluba Aleša Klavžarja, tretji pa dejstvo, da bo vodenje podjetja Helios s strani avstrijskega Ringa trajalo več let.

»Drugače je, ko prvič prideš v drugo državo, ali ko v njej že nekaj časa bivaš. Spoznali smo, kakšno škodo bi naredili lokalni skupnosti in otrokom, zato bomo vztrajali,« dodaja Martens.

Helios je NBA v malem

Njegova zamisel je ameriški pristop do oglaševanja in promocije kluba, saj se je tega učil v ZDA na primerih ameriškega nogometa. Zato se Helios zdaj imenuje Helios Suns, barve kluba in dvorane so zdaj oranžna in modra, ekipa je imela pred sezono uradno predstavitev, na katero je prišlo več kot 1000 ljudi, ki so z navdušenjem kupovali nove artikle kluba, kot so majice, čepice, puloverji in drugo, hkrati pa je klub poskrbel tudi za promocijo fantov na parketu. V eni od aktualnih trač revij se na treh straneh bohotijo pomanjkljivo oblečeni mladi košarkarji Helios Suns.

»Helios je kot NBA v malem. Želimo, da fantje na terenu z zmagovalno miselnostjo in športnim obnašanjem postanejo vzor mladim, tako da si bodo tudi ti želeli nekoč igrati košarko. Igralce zato nismo zbirali le po principu najboljši, najvišji, najhitrejši, temveč smo gledali tudi, da so simpatični, 'kul', seksi, ...« pravi Martens.

Hafnar: Vodstvo nam je postavilo visoke cilje

Trener Heliosa Gregor Hafnar je spregovoril o visokih ciljih, ki jih je postavilo vodstvo kluba: »Ljudje imajo radi zmagovalce in če ti zmagujejo na atraktiven način, je to še bolje. Trudili se bomo ugajati publiki, kar ne bo težko, saj imamo mlado ekipo, ki bo igrala hitro košarko, hkrati pa želimo zmagovati. To bo nekoliko težje, saj so fantje še neizkušeni, hkrati pa je v postavi kar osem novincev. Vodstvo nam je postavilo visoke cilje, torej vsaj polfinale v ligi Telemach in uvrstitev v ligo Aba v prihodnji sezoni.«

Domžalski klub bo v soboto ob 19. uri igral prvo domačo tekmo v ligi Telemach, njegov nasprotnik bo Šenčur.