Postojna - Tomaž Kaučič (Subaru Impreza WRX STi) je zmagovalec zadnjega relija za letošnje državno prvenstvo v Postojni. Drugo mesto je osvojil branilec lanskega naslova Andrej Jereb (Subaru Impreza WRX Sti), ki je za zmagovalcem zaostal 32 sekund, Boštjan Logar (Mitsubishi Lancer Evo VIII) pa si je s tretjim mestom (+ 1:07) zagotovil svoj prvi naslov državnega prvaka.
Postojnski zadnji reli sezone, v letu 2006 so bile na sporedu dirke na avstrijskem Koroškem, domači reliji Hella, Maribor in Zasavje ter hrvaški Kvarnerski reli, je odločal o naslovu prvaka, saj je bilo po petih letošnjih dirkah v igri za skupno slavje še pet tekmovalcev. Toda možnosti treh med njimi, branilca naslova Jereba, Tomaža Kaučiča in Marka Jerama, so bile bolj teoretične, saj bi za uspeh morali računati tudi na slabše nastope dotlej drugouvrščenega Darka Peljhana in vodilnega Boštjana Logarja; slednji je imel pred Peljhanom deset točk naskoka (205-195).
Uvodni del relija Postojnska jama - Portorož je tokrat prvič, prireditev je sicer doživela tretjo izvedbo, potekal tudi na slovenski Obali. Potem ko so zaradi zahtev prebivalcev morali odpovedati dve izvedbi ene od treh različnih hitrostnih preizkušenj, so prvi dan relija dirkači prevozili le štiri HP, od tega dvakrat superspecial na kartodromu v Luciji. Na tem kratkem in zavitem delu se je najbolje znašel veteran Peljhan, ki si je pred Logarjem priboril dobri dve sekundi naskoka ter mu po polovici dirke prevzel vodstvo, vsi tekmovalci na vrhu pa so bili precej skupaj. Na drugi del se je z zaostankom 11 sekund podal Kaučič, še pet sekund več pa je na četrtem zaostajal Jereb. le Jeram je zaradi težav z menjalnikom izgubil pol minute, tako da so bile njegove možnosti za skupno slavje še precej manjše.
Sobotni del relija so izpeljali na cestah v okolici Postojne in Ajdovščine. Tekmovalcem in gledalcem, ki so veliko pričakovali predvsem od znanega odseka zavitih ovinkov pri Žabljah, jo je nekoliko zagodlo vreme. Jutranji dež in posledično moker asfalt sta posadke prisilila v nekoliko previdnejše in manj atraktivne vožnje. Za še največ razburjenja je v diviziji II poskrbel Marko Kavčič, ki je s svojim Cliom RS zletel s ceste in končal na strehi. V takšnih razmerah se je najbolje znašel Peljhan, ki je v dopoldanskem delu ostal pred Logarjem, čeprav so bile razlike še vedno majhne. V deseti HP pa je smola, ki je v letošnji sezoni pogosto spremljala Jereba, obiskala tudi Peljhana: zaradi prebite pnevmatike je izgubil pol minute in s prvega padel na četrto mesto. Na prvo in drugo sta se prebila Jereb in Kaučič, tretje pa je obdržal Logar, kar je pomenilo, da je imel prvi naslov državnega prvaka v svojih rokah. Boj za prvo mesto je prepustil tekmecema, ki nista imela možnosti za skupno slavje ter pazil, da se mu Peljhan ni preveč približal.
A reli s tem še ni bil odločen, saj se je vrstni red v predzadnji HP, ko so dirkači zadnjič prevozili Žablje, spet pomešal. Po napaki Jereba, ki je imel pred tem pred njim 12 sekund naskoka, se je na prvo mesto prebil Kaučič. Še več je izgubil Peljhan, ki je padel celo na osmo mesto v skupni razvrstitvi z več kot štirimi minutami zaostanka, tako da je Logar le še mirno pripeljal do cilja pred Postojnsko jamo in se veselil prvega naslova prvaka.
"Zdaj sem že dojel, da sem prvak," je nekaj minut po nastopu povedal Logar, ki na zmagovalnem odru še ni znal najti besed, s katerimi bi opisal svoje veselje. "Pritisk pred zadnjo dirko je bil, seveda, tako kot na vsaki doslej. Zame je vsaka dirka enako pomembna, vsaka je bila zahtevna, ta zadnja pa je še posebej sladka, ker je odločala o naslovu." Tomaž Kaučič je na letošnjih relijih za DP zmagal trikrat, toda dva odstopa sta ga oddaljila od vrha. Z uspehom v Postojni si je v zadnjem trenutku priboril še skupno drugo mesto: "Zmaga tukaj je obliž za sezono, še posebej, ker sva dosegla tri zmage. Če ne bi dvakrat odstopila, bi se lahko bolj enakovredno kosala za prvaka."