Po sredinem zaslišanju sedmerice moštev formule 1 pred Svetovnim koncilom za avtomobilistični šport, ki ga opazovalci večinoma ocenjujejo z »veliko hrupa za prazen nič«, ostaja francoski proizvajalec gum Michelin v škandalu zaradi bojkota dirke za VN ZDA v Indianapolisu vse bolj sam. Šest od sedmih moštev (vzdržala se je le bodoča Ferrarijeva stranka Red Bull) se je namreč pritožilo na razsodbo koncila, češ da so krivi po dveh od petih točk obtožnice in s prstom pokazalo na francoskega gumarja. Temu celo grozi, da bo moral zapustiti formulo 1.
V teh dneh je v javnost prvič prišla še ena od možnosti, ki so jo ponudili Michelinovim moštvom, da bi nekako vendarle dirkali v Indianapolisu. Ker je med Michelinovimi vozniki vladal precejšen strah, da bi morali v zloglasnem 13. ovinku zavirati do hitrosti, ki bi bila varna za njihove gume, in bi se tako izpostavljali veliki nevarnosti zaradi na polno drveče Bridgestonove šesterice, jim je FIA ponudila, da v vsakem krogu uporabijo »pit lane« oziroma pot skozi bokse, seveda z normalno omejitvijo hitrosti. Jasno je, da bi Renault, McLaren, Williams, Toyota, BAR, Sauber in Red Bull v tem primeru zgolj paradirali na dirki, brez kakršnih koli možnosti, da bi se lahko merili s preostalo šesterico dirkalnikov, čeprav so štirje med njimi notorično nekonkurenčni, kar zagotovo ne bi nič manj raztogotilo okoli 150.000 gledalcev. Ker je bila ta rešitev, tako kot vse druge, zgolj izrečena v pogajanjih med šefi moštev in žirijo dirke ter ni bila del nekakšnega uradnega in dokumentiranega načrta, se šesterica moštev ne čuti kriva obtožbe, češ da se je neupravičeno odpovedala štartu na dirki. Na obtožbo, da se niso prepričali, ali na dirko prihajajo z ustreznimi gumami, pa so šefi odgovorili, da so pač verjeli opremljevalcu, ki ga je pooblastila FIA in je sicer v svoji branži eden najbolj uglednih na svetu.
Vprašanje pa je, koliko časa si bo Michelin še lahko lastil ta laskavi naslov. FIA je namreč zahtevala od francoskega gumarja natančno poročilo o vseh njegovih defektih v zadnjih dveh letih, češ da obstaja utemeljen sum, da gre za nevarne gume. Kot je dejal predsednik FIA Max Mosley, bi prav zaradi varnostnih razlogov Michelin lahko izgubil svoje mesto v formuli 1, tako da bi morala vsa moštva spet presedlati k Bridgestonu. Zdi se, da je to v veliki meri posledica ostre korespondence med Mosleyjem in predsednikom francoskega koncerna Edouardom Michelinom, ki je nekorektno »zašla« tudi v medije, menda s strani slednjega. FIA bo s to preiskavo defektov, ki bo zagotovo trajala dalj časa, utišala Michelin, s preložitvijo kazni za bojkot na 14. september pa ima v pesti tudi sedmerico moštev, ki je sprva grozila z novim bojkotom in to že ta konec tedna na VN Francije, a bo poslej dobro premislila vse svoje manevre.