London (Manchester), Madrid, Los Angeles, Milano. Ni kaj, David Beckham ve, kam mora stopiti njegova noga, da bi se stresla nogometna ali modna tla. In zadnja metropola, tokrat modna in nogometna hkrati, lombardijska prestolnica Milano, bi utegnila biti še ena uspešna postaja v njegovi karieri, v kateri bi eden najprepoznavnejših športnikov 20. in 21. stoletja lahko pustil močan pečat.
Triintridesetletni Anglež je nemirnega duha. Neverjetno je, od kod črpa toliko energije, da je lahko uspešen nogometaš, maneken in še skrben družinski mož, ki je poleg vsega še vzoren očka treh sinov.
Novo poglavje bo Beckham začel pisati 7. januarja v dresu Milana. Ni malo tistih, ki so prepričani, da bo zaigral v dresu Giorgia Armanija. Sloviti modni kralj je namreč eden od njegovih najzvestejših oboževalcev in nasprotno ter velja za ključnega moža pri odločitvi za njegov prihod v Italijo, še posebno, ker je v angleškem paketu tudi Davidova razvpita soproga Victoria, za katero Armani pravi, da je stilska ikona. Kdo je koga izkoristil za to, da David odmor na ameriški nogometni sceni izkoristi za poltretji mesec aktivnega glamurja na Apeninih, še ni popolnoma jasno; mar Milanovi nogometni krojači Armanija ali obratno? Najbrž pa velja logika: oboji imajo koristi od »kure«, ki zlepa ne neha valiti »zlatih jajc«.
Finančni guruji so že staknili glave ter podolgem in počez opravili analizo tega, kaj in koliko naj bi navrglo manj kot sto dni bivanja Beckhamovih v Italiji. Profesor Simon Chadwick, direktor Centra za šport in posel na univerzi v Coventryju, misli, da bi Milan z Davidom lahko povečal prihodke za več kot 16 milijonov evrov. Toda večina poznavalcev je prepričana, da bo David največ pripomogel k povečanju ugleda kluba. Poslovneži, ki sodelujejo z Milanom, so naravnost navdušeni nad potezo vodstva kluba. "Na vseh ravneh bodo vidni učinki. Moštvo bo še močnejše, a še pomembnejša bo prepoznavnost," z zadovoljstvom ugotavlja Umberto Pieraccioni, prvi mož avstrijske spletne stavnice v Italiji in glavnega pokrovitelja Bwin Italia. Drugi klubski pokrovitelji sicer niso tako močno prepričani, da bo Beckhamova pojava avtomatično navrgla denar, a poudarjajo, da v tej povezavi ni mogoče izgubiti. »To je zanesljivo dobitna kombinacija,« je zapisala Adidasova služba za javnost in priznala, da si od prodaje majic ne obeta posebno velikega zaslužka, ker gre za prekratko obdobje.
Gre Berlsuconijeva najpriljubljenejša igračka po poti kraljevskega kluba iz Madrida? To je še eno od vprašanj, ki vznemirja navijače rdeče-črnih, potem ko je Real sestavil sanjsko moštvo, ki je na koncu rezultatsko klavrno razpadlo. Kljub športnemu neuspehu je formula glavnega pobudnika »dream teama«, nekdanjega predsednika Reala Florentina Pereza, presegla vsa pričakovanja. Zaradi Zidana, Ronalda, Beckhama in drugih je Real okrepil svoj sloves največjega in hkrati na lestvici najbogatejših – po prihodkih – prehitel Manchester United. Realova blagovna znamka z vsemi »Los Galacticos« (vesoljci) je udarila tako rekoč v vsak kotiček tega planeta. Rdeče-črni Milan je v tem elementu dobesedno palček. »Calcio« se še ni uveljavil v Angliji (še nihče ni odkupil televizijskih pravic serie A), medtem ko največje svetovno tržišče, Azija, tako rekoč ne ve, da obstaja tudi italijanska nogometna liga.
»On je izjemna pridobitev. Je profesionalec od glave do pete. Iz moštva sem ga izločil, ker je sklenil pogodbo z LA Galaxy. Toda on je kar vztrajal in treniral, tako da sem ga preprosto moral vrniti v ekipo,« je Davida označil njegov nekdanji trener in selektor Anglije Fabio Capello. Sloviti strokovnjak je eden od ljudi, ki najbolj cenijo Beckhamove nogometne in človeške vrline. Beckhama pa še najbolj zaznamujejo njegove poteze in ambicije. In v tem mu je res malo kdo kos. On se je namreč trdno odločil, da želi z Anglijo igrati na SP v Južnoafriški republiki leta 2010 in bo storil vse, kar je v njegovi moči in znanju, da si prisluži Capellovo vabilo.
Iz NeDela