Finski dirkač Kimi Räikkönen ima sodeč po spletni stavnici Intretops.com največ možnosti za osvojitev naslova svetovnega prvaka v formuli 1. Dirkač McLaren-Mercedesa ima tri dni pred začetkom sezone 2006, v nedeljo je uvodna dirka v Bahrajnu, stavno kvoto 3,25. Na drugem mestu je svetovni prvak, Španec Fernando Alonso (Renault), s kvoto 3,5, tretji pa sedemkratni zmagovalec tega tekmovanja, Nemec Michael Schumacher (Ferrari), s kvoto 4.
Pri konstruktorjih prednjači McLaren-Mercedes (2,6) pred Renaultom (3) in Ferrarijem (3,2).
Kimi Räikkönen (McLaren-Mercedes), ki ga prihodnje leto mnogi že vidijo za Ferrarijevim volanom, je slednjič zanikal govorice, da naj bi z vodstvom moštva iz Maranella že sklenil predpogodbo. »Dejstvo je, da za sezono 2007 z nikomer še nisem ničesar podpisal,« je pred nedeljsko VN Bahrajna, uvodno letošnjo dirko za svetovno prvenstvo v formuli 1, vsa namigovanja o prestopu k »rdečim« ovrgel 26-letni Finec. Še več, svetovni podprvak, ki je lani dvoboj s Špancem Fernandom Alonsom izgubil le zaradi številnih okvar »srebrne puščice«, je namignil, da bi v tem trenutku raje še kakšno leto ostal pri angleško-nemškem moštvu.
»Za zdaj se mi nikamor ne mudi. Ko bom videl, v katero smer se razvija prvenstvo, bom presodil, kaj je najbolje zame. Če pa bi se moral odločiti v tem trenutku, potem bi bilo najbrž več možnosti, da bi podaljšal sodelovanje z McLarnom, kot da bi se selil drugam,« je razkril Räikkönen, čigar pogodba s »srebrnim taborom« se izteče po koncu te sezone. Ron Dennis, dolgoletni vodja McLaren-Mercedesa, je bojda finskemu dirkaču pred dnevi ponudil lepo povišico (60 milijonov evrov za tri leta), da bi ga zadržal pri sebi. Na ta način je hotel spet vrniti mir v moštvo, ki ga je precej vznemirila novica o Alonsovem prihodu leta 2007. Toda »Iceman« (Ledeni mož), kakor se je že pred leti prijel vzdevek hitrega Finca, je ponudbo hladnokrvno odbil.
Räikkönen, ki se je po številnih aferah zatekel po pomoč k osebni predstavnici za javnost (odtlej – zanimivo – na dan ni prišel še noben njegov incident), je po mnenju poznavalcev tudi letos v najožjem krogu favoritov. Vendar pa se bo moral vnovič najprej dokazati znotraj svojega moštva, saj mu Kolumbijec Juan Pablo Montoya prav gotovo ne bo brez boja prepustil vloge prvega voznika. »Oba dirkača imata pri nas na začetku enake možnosti. Ali z drugimi besedami: nihče ni številka 1. Takšna je že od nekdaj naša filozofija, s katero že več let dobro shajamo,« je dal Norbert Haug, športni direktor pri Mercedesu, znova jasno vedeti, kako stojijo stvari pri angleško-nemškem moštvu. Ob tem je priznal, da so imeli sprva zares velike težave pri prehodu z desetvaljnega na osemvaljni motor. »Naš štart v letošnja testiranja res ni bil blesteč. Zaradi številnih okvar enostavno nismo bili tam, kjer smo hoteli biti. Toda sčasoma se je stanje močno izboljšalo, saj je motor deloval čedalje bolje in zanesljivo. Ob koncu testiranj je isti agregat zdržal obremenitve celo dveh dirk,« je pojasnil Haug.
In kaj o svojih pričakovanjih meni Räikkönen, ki mu svetovne stavnice ob Alonsu in Michaelu Schumacherju pripisujejo največ možnosti za osvojitev naslova svetovnega prvaka? »Predvsem sem vesel, da je dolgočasnih testiranj že konec in se bo kmalu spet začelo zares,« je omenil 26-letni Finec in poudaril, da so pri McLaren-Mercedesu pozimi trdo garali, da bi se kar najbolje pripravili na novo sezono. »Ledeni mož« je od 26. januarja z novo »srebrno puščico« MP4-21, s katero je, če ne upošteva težav, zelo zadovoljen, sam prevozil 3200 kilometrov.
»Dirkalnik se zelo dobro drži steze in tudi motor je bil iz dneva v dan bolj zanesljiv, tako da smo v dobrem mesecu napredovali za debele tri sekunde. Kaj to dejansko pomeni, je težko reči. Več bo jasno po prvem sobotnem kvalifikacijskem treningu, ko bomo videli, kje pravzaprav stojimo,« je še pribil Räikkönen in si pred odhodom v Bahrajn za letošnjo sezono želel zlasti manj okvar, ki so mu lani tako pogosto grenile življenje.