Nina odslej s še močnejšim Ferrarijem

Slovenska voznica Nina Jerančič bo tudi v letošnji sezoni nastopila v tekmovanju Ferrari Challenge, v katerem je v lanski sezoni končala na visokem četrtem mestu.

Objavljeno
20. marec 2007 17.37
Ljubljana - Slovenska voznica Nina Jerančič bo tudi v letošnji sezoni nastopila v tekmovanju Ferrari Challenge, v katerem je v lanski sezoni končala na visokem četrtem mestu. V sezoni 2007 bo Jerančičeva tekmovala z novim dirkalnikom, Ferrarijem 430 Challenge, precej močnejšim od predhodnika. Sezona se bo s prvo preizkušnjo začela konec tedna v Monzi.

V Ferrari Challengeu že četrto sezono

Nastopi Nine Jerančič v tekmovanju Ferrari Challenge so se začeli leta 2004, ko je bila v skupnem seštevku 17., najvišje pa je segla do petega mesta v Misanu. Leta 2005 je skupno končala na osmem mestu, na dirki v Mugellu pa je bila že četrta. Lani pa je ob četrtem mestu v skupnem seštevku že stopila tudi na zmagovalni oder na posamičnih dirkah, v Misanu in Mugellu si je privozila tri tretja mesta.

Letos s povsem slovensko ekipo

"Zelo sem vesela, ker nadaljujemo projekt. Letos še toliko bolj, ker bo to povsem slovenska ekipa. Pričakovanja so v skladu z novim avtomobilom. Stopničke so že bile, upam, da bom letos še višje," je o pričakovanjih pred novo sezoni na predstavitvi moštva Hit racing v Ljubljani povedala Jerančičeva. S konkurenco se bo spopadla z novim orožjem, Ferrarijem 430 Challenge, ki je precej močnejši od dirkalnika, s katerim je nastopala v preteklosti. Avto ima osemvaljni motor s 4308 kubičnimi centimetri in 490 konjskimi močmi, s šeststopenjskim menjalnikom, kakršnega Ferrari uporablja tudi v formuli 1, pa 1225 kilogramov težak bolid doseže končno hitrost prek 300 kilometrov na uro.

"Za vse nas je to nov izziv. Nov avto, večja hitrost, nova tehnologija, morda bomo potrebovali nekaj dirk, da se ujamemo. Naša želja je tudi, da pokažemo, kako se lahko povsem slovenska ekipa kosa s tujimi," pa je o prihajajoči sezoni menil tehnični vodja moštva Franci Jerančič. Za povsem slovensko zasedbo bodo letos skrbeli mehaniki, ki prihajajo iz podjetja AC Maranello, slovenskega zastopnika prestižne znamke Ferrari.

Sezona bo dolga

Sezono dirk Ferrari Challenge bodo odprli v Monzi, sledile pa bodo še preizkušnje v Misanu (21.-22. april), še enkrat v Monzi (19.-20. maj), Vallelungi (16.-17. junij), Mugellu (14.-15. julij) in Le Castelletu (1.-2. september). Veliki finale pa bo med 25. in 28. oktobrom, lokacije še niso izbrali. Na vsakem prizorišču bosta na sporedu dve dirki, dolgi 40 minut.