»Rdeči vragi« (še vedno) najzanimivejši za sponzorje

Kolektiv z Old Trafforda namreč iz 68 komercialnih pogodb letno iztrži 269 milijonov evrov.

Objavljeno
10. oktober 2018 11.44
Posodobljeno
10. oktober 2018 11.54
Rdeči vragi so tržno še vedno zelo zanimivi. FOTO: Phil Noble/Reuters
J. P.
J. P.
London – Čeravno angleški nogometni velikan Manchester United v zadnjih sezonah ne dosega več tako blestečih rezultatov kot nekoč, je očitno, glede na raziskavo podjetja CSM Sport & Entertainment, še vedno zanimiv za pokrovitelje, saj ostaja na čelu lestvice klubov, ki po višini sponzorskih pogodb zaslužijo največ. Kolektiv z Old Trafforda namreč iz 68 komercialnih pogodb letno iztrži 269 milijonov evrov.


Barcelona glavna izzivalka


Najbolj mu, kot raziskavo povzema STA, za vrat diha Barcelona, ki s 43 pogodbami letno zasluži osem milijonov evrov manj, ostalim klubom pa pokroviteji namenijo po manj kot 200 milijonov evrov na leto. Tretje mesto s 180 milijoni drži Bayern, za njim pa so v deseterici uvrščeni še evropski prvak Real Madrid (178), Chelsea (154), Manchester City (149), Arsenal (124), Liverpool (117), PSG (112) in Juventus (101 milijon evrov).


Angleška liga z naskokom prva


Med ligami je, kot je razvidno že s klubske razpredelnice, z naskokom vodilna angleška, v njene klube so namreč sponzorji vložili 1,2 milijarde evrov, sledijo pa nemška (734,7 milijona evrov), španska (678,5) in s precejšnjim zaostankom italijanska liga (439,3).