Caroline Wozniacki v zapeljivem spodnjem perilu

Nekdanja številka ena ženskega tenisa je v izzivalnem promocijskem spotu predstavila svojo znamko spodnjega perila.

Objavljeno
20. september 2012 17.36
Posodobljeno
20. september 2012 18.00
D. O., Delo.si
D. O., Delo.si

Ljubljana - Danska teniška igralka Caroline Wozniacki je šla po stopinjah (pre)mnogih športnikov, ki se v prostem času ukvarjajo tudi z modo oziroma imajo svoje blagovne znamke. 22-letna Wozniackijeva je namreč v sodelovanju z danskim podjetjem JBS pred dnevi predstavila svojo kolekcijo spodnjega perila z imenom »To sem jaz«.

»Gre za udobno kolekcijo spodnjega perila, ki je namenjena vsem dekletom, ki bi se rada dobro počutila in bila hkrati v koraku s sodobnimi modnimi trendi. Material je zelo kakovosten, saj se bo lepo prilegal ženskemu telesu,« je ob predstavitvi dejala Danka, ki je sezono 2010 in 2011 končala na prvem mestu lestvice WTA.

V zadnjem obdobju Danka ne blesti na teniških igriščih, med drugim je tudi zdrsnila iz najboljše deseterice, saj je trenutno na enajstem mestu. Dodamo naj še, da je simpatična tenisačica na veselje moških ljubiteljev tega športa uporabila kar samo sebe.