Prvak na težki preizkušnji

Na reliju Hella, ki ga bo ta vikend vozilo prek 120 posadk iz šestih držav na območju Idrije, Cerkna, Logatca, Cerknice in Blok, si Andrej Jereb preprosto ne sme privoščiti napake.

Objavljeno
04. maj 2006 13.11
Ljubljana – Šampiona prepoznaš po tem, kako se reši iz težav. Relijski prvak Andrej Jereb, eden največjih zvezdnikov bencinskega športa pri nas in v širši regiji, je uvodno preizkušnjo državnega prvenstva, marčevski Pirellijev reli v Labotski dolini, končal z ničlo, potem ko je v predzadnji hitrostni preizkušnji obtičal s svojim novim subarujem imprezo v snežni pasti. Na reliju Hella, ki ga bo ta vikend vozilo prek 120 posadk iz šestih držav na območju Idrije, Cerkna, Logatca, Cerknice in Blok, si tako Izolan preprosto ne sme več privoščiti napake.

Saturnusova legenda je nemara nekoliko zbledela, potem ko je dirka lani prevzela ime matičnega koncerna, pod katerega sedaj sodi tudi uspešni slovenski proizvajalec avtomobilskih svetil. A bi prav lahko znova zaživela v vsem sijaju, še zlasti, če se bodo uresničili obeti velikega boja za naslov, kakršnemu smo bili priča že na uvodu v novo sezono v Avstriji in če bo temu dodal svoj pričakovan delež tudi Andrej Jereb, zmagovalec zadnjih dveh ponovitev te dirke, torej zadnjega Saturnusa in prve Helle. Trikratni prvak Slovenije in SČG, lanski zmagovalec srednjeevropskega pokala FIA, nove sezone ni začel najbolje, zato kar nekoliko presenečajo razmeroma mirne priprave moštva Dunlop ÖMV Racing na drugi tekmovalni vikend brez kakšne dodatne tekmovalne preizkušnje za ogrevanje. »V bistvu smo tako načrtovali že od vsega začetka,« je na to začudenje mirno odgovoril Andrej Jereb, ko smo mu včeraj poskusili izmeriti pulz pred zanj tako pomembno preizkušnjo. Bežno je omenil, da so v prisotnosti strokovnjaka iz angleškega Prodriva opravili test z novo imprezo, na katerem so naredili določen korak naprej, še vedno pa ni našel pravega sožitja z novim dirkalnikom. O podrobnostih ni želel govoriti, češ da se pri nas vsako omenjanje težav kaj hitro tolmači kot iskanje izgovorov, teh pa si ne želi. »Zelo dobro se zavedam položaja, v katerem sem se znašel z ničlo na uvodni dirki prvenstva. Sistem točkovanja je tak, da se bo sedaj zares težko prebiti nazaj na vrh, preprosto bo treba vse preostale preizkušnje opraviti optimalno, kar v tem nepredvidljivem športu sicer ni lahko. Ne preostane nam drugega, kot da s sovoznikom in celo ekipo damo vse od sebe in unovčimo vse potenciale. Upam le, da nas ne čaka še kakšna smola,« pravi Jereb, ki se sicer veseli lepih obetov nove sezone. »Novi avtomobili, zelo motivirani mladi vozniki in kar nekaj kandidatov za najvišja mesta. Tomaž Kaučič je štartal z najboljšega izhodišča, z uigrano ekipo in vrhunskim, dobro preizkušenim avtomobilom. Prav veseli me, da je tudi Darko Peljhan dokazal, da je še vedno zelo hiter, za Marka Jerama in Boštjana Logarja že nekaj časa vemo, da veliko obetata in se hitro bližata, tudi Mitja Klemenčič bo še nevaren. Vesel sem, da je tako, kajti to je dobro za naš šport,« je povedal Jereb in dodal, da je trasa tega skoraj 600 km dolgega relija s 190 km hitrostnih preizkušenj skoraj povsem enaka kot lani, tako da vsaj v slovenski konkurenci nihče ne bo imel prednosti domačega terena. Glede favoritov za zmago v generalni razvrstitvi relija Hella, ki šteje tudi za pokal Mitropa in evropski reli pokal (koeficient 5), pa Jereb opozarja, da je treba ločevati med vozniki avtomobilov skupine N in kit car ter manjšo skupino avtomobilov skupine A na čelu z avstrijskim zvezdnikom Raimundom Baumschlagerjem. Prve konkurence se ne boji, za drugo pa pravi, da je nesmiselna, kot da bi se mopedist meril s kolesarji.

Preberite v četrtkovi tiskani izdaji Dela.