Budimpešta – Ponedeljek je bil v obeh taborih tekmecev za naslov prvaka formule 1 kot jutro po celonočnem popivanju. Zadnji atomi moči so namenjeni zdravljenju pošastnega glavobola v obliki obžalovanja zamujenih priložnosti in še nekaj dni bo minilo, preden se bodo oboji povsem postavili na noge. Še dobro, da so do naslednje postaje prvenstva, dirke za veliko nagrado Turčije v Istanbulu, kar trije tedni premora, v katerem velja tudi poletna prepoved testiranja, tako da bo dovolj časa za prebolevanje stresa deževne madžarske nedelje. In za premlevanje vprašanja, kdo od obeh poražencev je potegnil krajši konec v Budimpešti.
Potem ko so komisarji FIA na zaključnem tehničnem pregledu odkrili, da je bil dirkalnik sedmouvrščenega Poljaka Roberta Kubice za dva kilograma lažji od predpisane minimalne teže (BMW pri uravnavanju teže menda ni računal, da se intermediate gume, na katerih je dirko končal Kubica, obrabijo bolj kot navadne gume), je Michael Schumacher s tremi krogi zaostanka (zaradi odstopa v 68. krogu) napredoval na 8. mesto razvrstitve in tako vendarle osvojil eno točko. Škoda za Renault je s tem minimalna, ne toliko v vozniški razvrstitvi, kjer sedaj Schumacher namesto enajstih zaostaja za Alonsom za deset točk (90:100), temveč bolj v konstruktorski razvrstitvi, kjer je Ferrari namesto ene točke Felipeja Masse osvojil tri in se približal Renaultu na sedem točk (142:149). Kljub temu pa velja kar pritrditi ugotovitvi Flavia Briatoreja, da je njegovo moštvo sicer praznih rok (odstop Fisichelle in Alonsa) brez večje škode prestalo dirko in je še za eno stopnico bliže cilju.
A kaj vse je bilo za oboje v igri minulo nedeljo! Fernando Alonso je bil, potem ko ga je njegov renault prvič v tej sezoni pustil na cedilu (po tovarniških virih naj bi odpovedali matica in varovalka zadnjega desnega kolesa), videti povsem na tleh, šele Schumacherjev odstop mu je prinesel nekaj olajšanja. »To bi bila najlepša zmaga cele sezone, ker smo zares prevladovali skozi celo dirko. Prehitel sem 14 tekmecev in bil daleč najhitrejši, tako da je razumljivo, da smo po dvojnem odstopu povsem dotolčeni,« je povedal Španec.
»Seveda smo zelo razočarani, kajti ponujala se nam je sijajna priložnost, a je nismo znali izkoristiti. Škoda, kajti na začetku zelo težka dirka se je počasi razvijala nam v prid,« je dejal Michael Schumacher, ki je vozil brezkompromisno, prav na meji, pa tudi prek meje regularnega in bil na koncu tudi žrtev te svoje nepopustljivosti. Ko bi na že povsem uničenih intermediate gumah spustil mimo Pedra de la Roso in Nicka Heidfelda, ki sta že vozila z gumami za suho progo in bila zato veliko hitrejša od njega, bi končal na 4. mestu in osvojil pet točk, kar bi bil po sobotnem kazenskem pribitku dveh sekund in nedeljski začetni nemoči Bridgestonove deževne obutve vsekakor zadetek v polno. A to ni v Schumacherjevem gladiatorskem slogu.
Več preberite v torkovi tiskani izdaji Dela.