Istanbul – Premierna velika nagrada Turčije si je vsem strahovom navkljub prislužila visoke ocene, ne sicer toliko zaradi športnega boja, ki se je z manjšo lepotno napako (
Montoya) iztekel v okviru pričakovanj, kot predvsem zaradi Otodroma, vrhunskega sodobnega dirkališča, vzornega primerka za vse bodoče tovrstne objekte, z obilico navdušenih gledalcev in kontrastom azijskega dela turške prestolnice. Le nemški tisk, ki mu gredo ob množičnosti kulturno tako drugačne armade »gastarbajterjev« težko z jezika pohvale na račun Turkov, si je v teh dneh omislil novo, povsem nemško senzacijo, namreč premlevanje o tem, da bi sedemkratni svetovni prvak
Michael Schumacher lahko končal kariero v srebrnem moštvu pod okriljem svojega prvega dobrotnika Mercedesa.
Med tistimi, ki so hvalili Otodrom, je bil najglasnejši prav šef srebrnega moštva
Ron Dennis, bržkone tudi zato, da kot spreten orator ni pustil do besede tistih reporterjev, ki bi mu utegnili postavljati provokativna vprašanje glede zapravljene dvojne zmage McLaren-Mercedesa.
»Po športni plati je to dirkališče novi Spa-Francorchamps, tehnično zahtevna preizkušnja za največje mojstre, pravi posladek za vse, ki smo neposredno udeleženi v tem športu. Po logistični plati pa je to dirkališče še veliko boljše od belgijske klasike, ker združuje sijajno progo s prvovrstnimi spremljevalnimi objekti. V njih imamo zares veliko prostora za svoje delo, tako da potrebujemo le še ustrezno električno napeljavo ter sodobne telekomunikacijske zveze. In tako je tudi prav. Če uvajamo nova prizorišča, bi bilo nesmiselno, da bi na njih ponavljali slabosti starih objektov. Spa-Francorchamps ima sijajno progo, nima pa mednarodnega letališča, primernih hotelov, velemesta, ki bi pokroviteljem nudilo obilico možnosti za promocijo, in podobno. Istanbul nudi vse to, za nameček pa ima progo z nekaj zelo zahtevnimi ovinki, ki so nekaterim voznikom povzročali precejšnje preglavice,« se je navduševal Dennis. Na pripombo, da velemesto pomeni tudi prometne zastoje, v katerih je v nedeljo obtičalo nemalo gledalcev, namenjenih na dirkališče, pa tudi moštva so po dirki zapravila ogromno časa, preden so se vrnila v svoje hotele in se odpravila na letališče, je hitro našel odgovor.
»To je res manjša neprijetnost, vendar pa to ni povsem izgubljen čas, kajti tedaj se lahko dogovorimo s sodelavci glede delovnih načrtov in analiziramo pravkar minulo dirko,« je še dodal Dennis. Morda se je z Otodroma vračal skupaj z Montoyo in mu povedal svoje. Jodanov voznik
Tiago Monteiro, ki ga je Kolumbijec krivil za izgubljeno drugo mesto, si vsekakor ni pustil soliti pameti.
»Montoya je med najglasnejšimi, kadar se na vozniških sestankih pogovarjamo o tem, da ne smeš spreminjati smeri vožnje na točki zaviranja. In tokrat je naredil natanko to, kar je norost, ker vozniku za seboj zmanjšaš aerodinamični tlak. Če trdi, da sem ga onemogočil na enak način kot Jos Versappen pred štirimi leti, potem je vsekakor neumno od njega, da se iz tiste epizode ni ničesar naučil,« je bil piker Portugalec. Kolumbijca si je privoščil tudi Renaultov šef
Flavio Briatore, ki je italijanskim novinarjem razlagal, da sta se srečala po dirki in da mu je iskreno čestital.
»Zakaj? Ker on dela za nas,« je dejal Briatore.
Medtem pa v Nemčiji Bild in münchenski »TZ« premlevata veliko senzacijo, ki jo za njima povzemajo tudi drugi. Michael Schumacher se je namreč že med madžarskim vikendom sestal z Mercedesovim športnim šefom Norbertom Haugom in tudi med turškim vikendom so ju opazili v
Ecclestonovem »motorhomu«. To naj bi bilo poleg tega, da je menedžer svetovnega prvaka
Willy Weber zamrznil pogajanja s Ferrarijem o novi pogodbi, zadosten znak, da bo Schumacher po izteku sedanje pogodbe ob koncu naslednjega leta prestopil k McLaren-Mercedesu, kjer naj bi zaključil svojo izjemno kariero.
»Pogosto se dobiva na kavici, če imava vsaj pet minut prostega časa, in tedaj se pogovarjava o vsem mogočem, o smučanju, otrocih, pa tudi o prihodnosti formule 1,« je na ta ugibanja odgovoril Haug, Schumacher pa je odgovoril kar na svoji spletni strani:
»O tem, da naj bi zapustil Ferrarija, sploh nočem govoriti. Splošno znano je, kako tesno sem navezan na moštvo, ta odnos je enako čvrst kot kdajkoli prej. Ne morem si predstavljati, da bi odšel drugam.«Zelo kontroverzno je o tem govoril menedžer Weber, ki je najprej (precej neprevidno) izjavil, da Schumacherju poteče pogodba ob koncu leta 2006 in bo imel tedaj povsem proste roke, da se odloči, kakor se mu bo zdelo najbolj primerno. Ker je bila ta izjava »prevroča«, jo je relativiziral, češ da bi bilo neumno v njegovih letih menjati moštvo in začenjati z ničle, sploh pa je Ferrari že bil najboljše moštvo in bo prihodnje leto spet. Zato pa je kar veliko strokovnjakov, ki se jim ta možnost zdi povsem verjetna. Tako kot televizijski komentator
Marc Surer:
»Schumi je vedno vozil najhitrejši dirkalnik in to je ta čas srebrna puščica.« Schumijev nekdanji dirkaški kolega
Heinz Harald Frentzen pa pravi:
»Prepričan sem, da bo Michael poskusil končati kariero pri Mercedesu, sam bi na njegovem mestu ravnal enako. S Ferrarijem nima več možnosti, da bi bil svetovni prvak, končati pa tudi še ne misli. Mercedes pa je še edini, ki bi si ga lahko privoščil …«