Najbrž bi Argentina in Brazilija ponudili več temperamenta, Anglija bi živela tradicionalno družinsko z nogometom, Italija in Španija imata večje štadione, toda Nemčija se je že generalke za SP 2006, tradicionalnega tekmovanja za medcelinski pokal, lotila nadvse resno. Glede na polne tribune na petih prizoriščih, odmevnost in predvsem spremljanje domače reprezentančne vrste, se zdi, da se je že zdaj začel »pravi šampionat«. Denarci se obračajo, gostinci se hvalijo z zaslužki, hotelirji z razprodanimi sobami, FIFA pa ima kajpak svojo računico …
Predvsem Nürnberg in Leipzig sta se izkazala kot zmagovalca velike generalke. Nürnberg, med turisti znan predvsem po najrazkošnejšem nemškem božičnem sejmu ter po kratkih in ozkih pečenicah, že dolgo ni bil priča nogometnemu spektaklu. Občasno tu sicer gostuje reprezentančni »elf«, toda bavarsko mesto, ki se ponaša z najuspešnejšim nemškim klubom do začetka šestdesetih let in nastanka bundeslige (9 naslovov prvaka), je bilo lačno nogometnega spektakla. Nazadnje so ga tu doživeli pred 17 leti, ko je na tekmi za pokal UEFA gostovala Roma.
Prenovljeni štadion Franken (naziv po regiji na Bavarskem, kamor sodi Nürnberg) je v štirih dneh doživel dva veličastna večera, tekmi domače vrste z Argentino in Brazilijo, in z razprodanimi 42.000 sedeži ponudil res praznično podobo. Obnova štadiona v parku na jugu mesta, blizu sejmišča ter ene zloglasnih Hitlerjevih utrdb, je stala približno 56 milijonov evrov: polovico je prispevala dežela Bavarska, drugo polovico so si razdelile mestne oblasti s pokrovitelji. Gre sicer za edino prizorišče med petimi v tekmovanju za medcelinski pokal, kjer so ohranili atletsko stezo, toda streha in bližina tribun v dveh nadstropjih ohranjata tako akustičnost kot tudi imeniten stik občinstva z akterji. Za konec se bo domača reprezentanca predstavila jutri v Leipzigu, kjer so zadovoljni, da edini z območja nekdanje NDR gostijo »mini SP«, kot v Nemčiji pravijo medcelinskemu pokalu. Tu so sicer storili še revolucionarnejši korak glede štadiona: nekdanjega centralnega, s 100.000 mesti največjega v Nemčiji, so podrli, in na istem mestu postavili novo sodobno areno z 38.898 sedeži ter zanjo namenili 90 milijonov evrov.
Sicer pa gre že pri tekmovanju za medcelinski pokal za donosen posel. O tem se lahko prepriča vsak, ki se od približno kilometer oddaljenega parkirišča ali postaje podzemne železnice do štadiona prebija skozi gnečo med stojnicami eksluzivnih 15 mednarodnih ter 6 domačih pokroviteljih Mednarodne nogometne zveze. Naključij ni, ne gre le za generalko igrišč, štadionov, navijačev in organizacijskega ustroja, temveč tudi za denarno predigro velikega spektakla, ki bo v naslednjem letu v blagajno FIFA usmeril kar 1,8 milijarde evrov. Štiri leta pozneje pa naj bi se ta vsota na prvenstvu v Južni Afriki zvišala še za 30 do 40 odstotkov. V teh dneh gre v Nemčiji, razumljivo, za precej manjše denarje, nenazadnje sodeluje le 8 reprezentanc, med njimi pa navijači najbolj pogrešajo kakšno od evropskih velesil. Toda 15 pokroviteljev je za tekmovanja z oznako FIFA nakazalo 45 milijonov evrov. In da bi svoje pravice kar najbolje uveljavili, bodo ti porabili vsaj še enkrat toliko denarja s posebnimi akcijami na štadionih, ki so bile še kako vidne že v soboto v Nürnbergu na tekmi med Nemčijo in Brazilijo.