Španci slavijo rojstvo novega Schumija

V formuli ena se je včeraj zgodilo neizogibno. Fernando Alonso je, kot se je sušljalo že nekaj let, podpisal pogodbo s Ferrarijem, katerega rdečo barvo bo branil vsaj naslednje tri sezone.

Objavljeno
01. oktober 2009 11.02
Miha Hočevar
Miha Hočevar
Ljubljana - Dvakratni svetovni prvak Fernando Alonso je z moštvom iz Maranella podpisal pogodbo do konca leta 2012, z možnostjo podaljšanja do leta 2015, na sezono pa bo zaslužil 25 milijonov evrov. Tako njemu – zapušča Renault, s katerim je bil leta 2005 in 2006 na vrhu, a je bil z njim po vrnitvi iz McLarna nekonkurenčen – kot njegovim španskim navijačem so se uresničile sanje. Po svoje so se razblinile Kimiju Räikkönenu, ki je napovedoval, da bo pri Ferrariju dočakal konec kariere. Finec se poslavlja od »scuderie«, a z več kot dobro uteho: odpravnino v višini 45 milijonov evrov in vrnitvijo k McLarnu.

»V ekipo z veseljem sprejemamo zmagovitega dirkača, ki je izjemno kakovost že dokazal z dvema naslovoma svetovnega prvaka. Fernando je imenitna osebnost, storili bomo vse, da njemu in Felipeju Massi priskrbimo konkurenčna dirkalnika. Ta dvojec je najboljša izbira za našo ekipo. Ob tem bi se radi zahvalili Kimiju: v prvem letu z nami je osvojil naslov svetovnega prvaka, se vpisal v zgodovino naše 'scuderie', prispeval pa je tudi levji delež k osvojitvi dveh konstruktorskih naslovov prvaka,« je Ferrarijev šef Stefano Domenicali oznanil kadrovske spremembe, po katerih bosta za »Cavalino Rampante« odslej dirkala Alonso in Massa, njuna rezerva bo Giancarlo Fisichella.

»Zelo sem vesel in ponosen, da sem postal Ferrarijev voznik, dirkati z bolidom 'poskočnega konjička' so sanje vseh v tem poklicu, jaz imam srečo, da sem jih uresničil. Za to se moram zahvaliti predvsem predsedniku Ferrarija Luci di Montezemolu, ki si je zelo želel podpisa te pogodbe. Že poleti smo se dogovorili za sodelovanje od leta 2011, a v zadnjih dneh so se stvari spremenile, tako da smo pohiteli s prestopom,« je povedal Alonso in razkril le delček ozadja pogajanj, ki bi se končala že prej, če ne bi bilo zapletov z Räikkönenovo odpravnino.

»Ledeni mož« je po pisanju madridskega časnika El Pais zahteval vrtoglavih 65 milijonov evrov za odhod eno leto pred potekom pogodbe s Ferrarijem, od McLarna, h kateremu se vrača po treh letih v Maranellu, pa je zahteval enako plačo, kot jo je imel doslej – 30 milijonov € letno.

Za rešitev, ob kateri so vsote denarja še vedno pregrešne, so poskrbeli pri Banco Santander. Španski bančni gigant, ki je od leta 2007, ko je nesrečno sezono v vojni z Lewisom Hamiltonom pri »srebrnih puščicah« preživel Alonso, pokrovitelj McLarna, je letos podpisal petletno sponzorsko pogodbo s Ferrarijem, začenši z 2010. Alonsa so takoj želeli nazaj pod svojim okriljem, za to pa bodo segli globoko v trezor.

Še naprej bodo sodelovali tudi z McLarnom (pod imenom svoje britanske podružnice Abbey), tako da naj bi pokrili polovico Räikkönenove plače (na sezono bo prejel okoli 20 milijonov €) in večji del odpravnine.

S tem je največja banka na Iberskem polotoku svojim rojakom pripravila izjemno veselje. Za Špance podpis pogodbe 28-letnega Asturijca s Ferrarijem prinaša enostavno enačbo: Alonso je tako kot Michael Schumacher kot mlad voznik osvojil dva naslova svetovnega prvaka pod okriljem Flavia Briatoreja, najboljša leta kariere pa bo preživel pri Ferrariju, s katerim je nemški šampion osvojil pet zaporednih naslovov svetovnega prvaka. V Italiji so bolj zadržani v napovedih, vsaj pri obetih hitrega preporoda njihovega dirkaškega ponosa: celo Schumi je potreboval pet let, da je Ferrari popeljal nazaj na vrh …