Nišikori poskrbel za teniško evforijo

Japonski tenisač Kei Nišikori je kljub porazu v finalu OP ZDA razvnel japonsko športno in poslovno javnost.

Objavljeno
10. september 2014 15.08
TEN-US OPEN-DJOKOVIC-NISHIKORI
G. L., Delo.si
G. L., Delo.si

Tokio - Japonska ima novega junaka, simpatičnega tenisača Keia Nišikorija, ki je na pravkar končanem OP ZDA sicer izgubil v finalu proti Marinu Čiliću (6:3, 6:3, 6:3), a na svoji poti izločil denimo prvega nosilca Novaka Đokovića in doma poskrbel za pravo evforijo.

Nišikori si je z uspešnim nastopanjem na zadnjem mastersu sezone napravil ogromno uslugo, saj je v domovini in nasploh v Aziji vzbudil zanimanje številnih ljubiteljev tenisa, predvsem pa pokroviteljev, ki si želijo, da prav 24-letni Japonec postane njihov prepoznavni obraz.

Nad predstavami so navdušeni tudi pri Nišikorijevem sedanjem pokrovitelju, podjetju, ki trži modno znamko oblačil, izdelanih na Kitajskem - Uniqlo. Zaradi izjemne popularnosti ameriškega turnirja po svetu, je znamko na oblačilih japonskega tenisača videlo na milijone ljudi po svetu, kar je predsednika uprave japonske družbe Fast Retailing, ki upravlja z verigo trgovin z oblačili Uniqlo, Tadašija Janaija prepričalo v to, da tenisaču nakaže 50 milijonov jenov kar iz lastnega žepa, ob enakem znesku, ki mu ga je namenilo podjetje. Skupaj je to naneslo približno 730 tisoč evrov, ki jih je Nišikori pospravil k dobrem milijonu evrov, kolikor je z uvrstitvijo v finale zaslužil s strani organizatorjev OP ZDA.

»Želimo na pravi način proslaviti ta zgodovinski dosežek. Z izplačilom dodatne nagrade pa bi želeli obenem še podkrepiti našo podporo igralčevim prizadevanjem, da postane številka ena svetovnega tenisa,« je za japonske medije poudaril po nekaterih ocenah najbogatejši Japonec in po raziskavi Bloomberga 35. najbogatejši Zemljan Janai.