Med najpomembnejše sponzorje ekip v formuli 1 štejejo poleg telekomunikacijskih velikanov velike banke, na primer Credit Suisse (BMW Sauber), Royal Bank of Scotland (RBS, AT&T Williams), španski Santander (Vodafone McLaren Mercedes) in nizozemska skupina ING (ING Renault). Ko gre svetovnemu gospodarstvu slabo, padec prizadene tudi čarobni svet bolidov, čeprav za zdaj stanje še ni alarmantno, je pred kratkim zapisal nemški dnevnik Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Na srečo so avtomobilski koncerni, ki potrebujejo formulo 1 zaradi razvojnih ciljev in lastnega imidža, vsaj delni lastniki šestih izmed 10 moštev v prestižnem razredu. Njihova odvisnost od sponzorjev torej ni povsem enodimenzionalna. Vendarle se tudi pri takih velikanih, kakršen je Daimler, že kažejo prva znamenja varčevanja. »Moštva morajo v zdajšnjih razmerah pozorno nadzirati stroške,« pravi Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing. Klestenje stroškov pa v kraljevskem avtomobilističnem razredu ni vse, kar ga utegne prizadeti. Nekatere pogodbe se bodo prihodnje leto iztekle. Denimo med ING, ki je letno moštvu zagotavljal zajetnih 65 milijonov dolarjev (!), in Renaultom.
Zagotovila, da bodo Francozi pridobili novega pokrovitelja, pravzaprav ni. Niti Michel Tilmat, šef banke ING, o morebitnem podaljšanju pogodbe za zdaj noče povedati nič določnega: »Ob izteku vsake pogodbe najprej preverimo vse promocijske možnosti, ki so na voljo.« Ga bodo morda prepričale dobre novice iz Singapurja, kjer je Renaultov pilot Fernando Alonso presenetljivo odločil tekmo v svoj prid?
Več v tiskani izdaji Dela.