V Dohi prvi namigi, ali je razmerje moči spremenjeno

Pred sobotnim štartom sezone v Dohi je vročih kup vprašanj. Najbolj zagotovo tisto, kdo bo številka 1 v tem koledarskem letu, potem ko je Nicky Hayden lani prekinil petletno vladavino Valentina Rossija.

Objavljeno
08. marec 2007 07.00
Rossi je tokrat moral priznati premoč japonskega tekmeca
Doha – Po prenovi in pomladitvi kraljevskega razreda v cestno-hitrostnem motociklizmu, ki ju je prinesla lanska pomlad, so bili minuli meseci nekoliko bolj umirjeni, pred sobotnim štartom sezone v Dohi pa je vendarle vročih kup vprašanj. Najbolj zagotovo tisto, kdo bo številka 1 v tem koledarskem letu, potem ko je Nicky Hayden lani prekinil petletno vladavino Valentina Rossija in tudi Hondi kot najmogočnejši motociklistični hiši s tem povrnil nekaj blišča in ponosa. Je pa imel svetovni prvak v minulih mesecih obilo težav pri prehodu na novi model motorja s prostornino do 800 ccm, s katerim se v Motogp začenja nova era. S čimer je nehote že dal prednost moštvenemu kolegu Danielu Pedrosu, ki na stavnicah pri vrhu kotira z Rossijem.

Pripravljalno obdobje je bilo po testiranjih sodeč sicer najbolj naklonjeno Yamahi, ki v glavni tovarniški ekipi še naprej vztraja z Rossijem in Colinom Edwardsom, a Pedrosa je ravno tako dosegel nekaj odličnih časov. »Novi motorji imajo sicer okoli 40 konjskih moči manj, vendar so neverjetno hitri, navzven precej podobni tistim v srednjem razredu. Prednost bo vidna zlasti v zavojih, kjer bodo hitrejši,« trdi Rossi ob prehodu na nove jeklene konjičke, ki naj bi popestrili dogajanja v najmočnejšem razredu.

V cestno-hitrostnem motociklizmu sicer že nekaj let iščejo idealno različico, revolucijo so napovedali že s prehodom z do 500 ccm na 990 ccm leta 2002, vendar so po petih letih ocenili, da tržišče rabi bolj poskočne jeklene zveri. Kar zadnje tedne najbolj sivi lase Haydnu – po povprečnih časih med pripravami je med testiranjem v Dohi, kjer bo v soboto prva dirka SP, celo dvakrat pristal v pesku.

Več preberite v tiskani izdaji Dela