Začetek SP v Dohi z Rossijem na čelu kolone

Italijanski super as Rossi je dobil ogrevanje in bo v razredu Motogp štartal s prvega mesta. Med njega in Edwardsa se je zrinil obetavni Avstralec Stoner. Hayden je ostal v ozadju.

Objavljeno
10. marec 2007 07.59
Začetek SP v Dohi z Rossijem na čelu kolone
Doha – Dve zmagi na prizorišču današnjega začetka svetovnega prvenstva v cestno-hitrostnem motociklizmu v Dohi v zgodovini resda ne pomenita veliko, Valentina Rossija pa zaradi kratkega staža te dirke v SP vendarle postavljata v vlogo najuspešnejšega dirkača v Katarju. Italijanski superas je včeraj dobil ogrevanje pred pomembno sezono in se bo danes boja v razredu Motogp lotil s prvega štartnega mesta. Med njega in njegovega moštvenega kolega Colina Edwardsa, s katerim si na moč želita potrditi dobro delo Yamahe prek zime, se je zrinil obetavni Avstralec Casey Stoner na ducatiju. Branilec lovorike Nicky Haydenu deveto mesto včeraj ni vlivalo samozavesti …

Haydn se (še) privaja na nov motor

Opozorila, da Haydnovo obdobje privajanja na nov motor z manjšim številom konjskih moči (še) ni obrodilo sadov, so si zadnje tedne sledila v rednem ritmu, v Dohi je na testiranjih dvakrat padel, včerajšnji uradni trening pa je bil le nekoliko boljši kot prosti v prejšnjih dveh dneh. Ko se je lani zavihtel na svetovni prestol in prekinil dolgoletno prevlado Rossija, si pač ni mislil, da se bo že nekaj mesecev pozneje otepal s tolikšnimi težavami. Skoraj poldrugo sekundo počasnejši čas je dosegel včeraj od Rossija, sekundo počasnejšega tudi od svojega stanovskega kolega Daniela Pedrose, s katerim bijeta nenehni boj za položaj v moštvu. Naj spomnimo, da je bil Hayden lani precej ostrih besed, ko ga je Pedrosa, resda nenamerno, na Portugalskem zrinil s proge, ob čemer si je poznejši prvak poškodoval ramo oziroma ključnico.

»Minulo zimo nisem mogel trenirati kot vse prejšnje. Naprej sem moral na operacijo desne rame, tudi sponzorskih in promocijskih obveznosti je bilo več. Kljub temu ne čutim nikakršnega pritiska,« zatrjuje Hayden, do katerega so kajpak prišle govorice iz boksov, da je Hondin motor precej bolj narejen po meri Pedrose. »Vem, da so vsi ob pogledu nanj najprej pomislili, da je to res tako. Vendar zagotavljam, da to ni res. Po začetnih težavah se je namreč Honda hitro odzvala in motor prilagodila zame. Ostaja pa velika težava: slabo se znajdem v zavojih in tam še kar izgubljam hitrost. Ne razumem še prav dobro, kakšne so zmogljivosti motorja pri največjem naklonu,« največjo šibko točko razkriva Hayden, ki se je lani izkazal z vztrajnostjo, s katero bi tudi letos lahko vse obrnil na glavo.

Več preberite v tiskani izdaji Dela.