Dobra hrana na kartice

Festival okusov: V več kot 160 slovenskih restavracijah še dober teden ugodnejših ponudb.

Objavljeno
28. september 2013 20.55
Karina Cunder Reščič, Nedelo
Karina Cunder Reščič, Nedelo

Še en način, kako lahko v teh časih vseeno pridete do priložnosti, da si po »boljši« ceni privoščite dobro hrano, je Festival okusov.

Začel se je v torek, trajal bo do 8. oktobra. Udeležba? S posebno kartico, ki jo še vedno lahko kupite za 10 evrov, boste v vsaki od 166 restavracij upravičeni do različno visokih popustov. Zanimivost: rang sega od vrhunskih restavracij do ulične ponudbe hrane.

Opaznejši dogodki festivala, ki ga je najprej na Hrvaškem, zdaj pa še pri nas organiziral Restaurant Club, so ekstravagantne večerje s posebnimi, za festival zamišljenimi meniji. Primer? Prvi je bil na vrsti ljubljanski dizajnerski hotel Vander s simpatičnim šefom kuhinje Benjaminom Launayjem. Ta si je večer zamislil takole: domač bakalar na ajdovem kruhu s hrustljavo kroglico polenovke, marinirane jadranske sardele s porovo kremo, tortica z gosjimi jetri in jesensko zelenjavo, pečena prepelica s kostanjem, omako iz grozdja in bučnim pirejem ter hruškova šarlota z vaniljo in viljamovko. Nekaj ekstravagantnih večerij se je že zgodilo, nekaj jih še čaka: pri Krištofu v Predosljah, v ljubljanskih Manni, Strelcu in Krpanu ter v Rožmarinu v Mariboru.

Rang restavracij, vključenih v festival, sega od restavracije JB do Juhahu, mobilnih juh. Novost, ki so jo dodali v program, je še školkijada, ki bo prihodnji konec tedna v središču Ljubljane.

Direktorica festivala Anja Bohinc Rupret navaja, da so odzivi ljudi dobri; pričakujejo, da bo v teh 14 dneh restavracije, ki so se festivalu priključile, obiskalo približno sto tisoč ljudi, ni pa odgovorila na vprašanje, koliko kartic so prodali. Skupaj s hrvaškim delom festivala, ki se je v torek končal, pa računajo na tristo tisoč obiskovalcev.

Namen festivala je spodbujanje gurmanskega turizma, tako Slovencev kot tujcev, ki bi se utegnili zaradi hrane podati k nam, pojasnjuje lastnik licence Matej Rupret. Z idejo Restaurant Cluba meri na širšo regijo Alpe–Jadran, kjer sodeluje, kot navajajo, z 250 gostinskimi objekti, oboje, tako klub kot festival, pa sta pravzaprav blagovni znamki podjetja Kito Mobile.

Festivalske kartice so še na voljo pri Eventimu ali na spletni strani Festivala okusov, kjer so navedene tudi druge prodajne točke.