MWC 2015: HTC stavi na preverjeno in priljubljeno oblikovanje

Novi one m9 je videti enako kot lanski one m8, tajvansko podjetje pa oblikuje še druge izdelke v boju za preživetje.

Objavljeno
02. marec 2015 01.10
Matjaž Ropret, Infoteh
Matjaž Ropret, Infoteh

Lani je HTC izdelal enega najbolj cenjenih in nagrajenih androidnih telefonov, ki pa prodajno kljub temu ni bil uspešnica. Letos upajo, da bo v osnovi enak izdelek (vsaj na pogled) pritegnil več zanimanja med kupci.

Novi htc one m9 je res skoraj enak kot prejšnji one. Kot so se izrazili govorci na predstavitvi, združuje antenski dizajn iz modela one m7 in ergonomijo m8. Telefon je malo manjši (za nekaj mm v vsako smer) in lažji od predhodnika, tipka za vklop in izklop zaslona pa je končno ob strani. Vrnil se je tudi rob iz m7, kar bi po prvih vtisih utegnilo prispevati k boljši ergonomiji. Ta je bila po našem mnenju ena šibkih točk predhodnika.

Kot je bil tudi fotoaparat in to je HTC tudi priznal. Zdaj je na zadnji strani tipalo z 20 milijoni točk, dvojnega fotoaparata z neuporabnim spreminjanjem izostritve ni več, prejšnje tipalo ultrapixel s štirimi milijoni točk pa se je spremenilo na sprednjo stran. Zaslon ima še vedno diagonalo petih palcev in polno visoko razločljivost, baterijo pa so povečali na 2900 mAh, kar naj bi podaljšalo njeno vzdržljivost za tretjino. Telefon sicer poganja najnovejši Qualcommov procesor snapdragon 810.

HTC izpostavlja dvojno barvo ohišja iz enega kosa aluminija, kar je menda edinstven dosežek. Zvočnika boomsound na sprednji strani zdaj igrata v navideznem prostorskem načinu, uporabniški vmesnik sense 7 je, kot pravijo, še pametnejši, ovitek dotview pa prilagodljivejši. HTC one m9 bo na voljo v štirih barvah (srebrni, sivi, rožnati in zlati), v Sloveniji pa ga bomo verjetno dočakali maja. O cenah za zdaj ne govorijo.

HTC je poleg tega predstavil še zapestnico grip, ki ima vgrajen sprejemnik gps in 5 tipal za merjenje gibanja. Zaslon je črno-bel, ampak ukrivljen. Toda zapestnica je bila na včerajšnjem dogodku pod steklom in bo prvotno na voljo zgolj v ZDA. Tudi zaradi partnerstva s podjetjem Under Armour.

Tretja HTC-jeva novost pa je čelada za navidezno resničnost vive, ki so jo razvili skupaj z igričarskim podjetjem Valve. Čelada bo imela kar 70 tipal in bo omogočala 360-stopinjsko zajemanje dogajanja v sobi. Prvi mož HTC-ja Peter Chou je obljubil, da jo bo možno kupiti še pred koncem leta, pred tem pa bo HTC po vsem svetu izvajal prikaze njenega delovanja.