Obrnite se na potrošniške organizacije

Če imate težave z izdelkom, ki ste ga kupili na počitnicah v EU, se lahko obrnete na evropske potrošniške centre.

Objavljeno
25. december 2015 09.46
lvi*Nama
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA

Ljubljana - Potrošniške organizacije ob prazničnih nakupih potrošnike osveščajo in opozarjajo na pravice, ki jih imajo tako doma kot v drugih evropskih državah. Zveza potrošnikov Slovenije in Evropska komisija na svojih spletnih straneh nudita številne nasvete in informacije glede nakupov v trgovinah ali prek spleta.

Če imate težave z izdelkom, ki ste ga kupili na počitnicah v drugi državi članici EU, se lahko obrnete na evropske potrošniške centre. Ti vam lahko nudijo brezplačne nasvete in informacije o evropskih in nacionalnih pravicah potrošnikov ter pomagajo pri pritožbah glede izdelkov, ki so jih kupili v drugi državi članici EU, bodisi na potovanju bodisi na spletu, so danes spomnili v komisiji.

Ta v rubriki Praznični nakupi - stvari, ki jih kot potrošniki morate vedeti ponuja informacije o pravicah pri nakupu turističnega aranžmaja, najemanju potrošniškega kredita, rezervaciji vozil, časovnem zakupu nepremičnin, vračilu izdelka z napako ali neželenega izdelka ipd. Ob tem potrošnike opozarjajo tudi na to, naj pazijo na varnost izdelkov.