Previdno pri nakupu kuponov prek zumzi.com

Iz tržnega inšpektorata sporočajo, da nekatera podjetja, katerih ponudba je objavljena na portalu, niso dala soglasja.

Objavljeno
21. december 2015 16.33
PONUDBA
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA
Ljubljana − Tržni inšpektorat RS na podlagi prijav potrošnikov in podjetij v zvezi z nakupom kuponov prek spletnih strani obravnava portal zumzi.com, ki ponuja kupone za različne storitve. Kot so sporočili z inšpektorata, nekatera podjetja, katerih ponudba je objavljena na portalu, niso dala soglasja za takšno objavo.

Na inšpektoratu pojasnjujejo, da potrošniki podajajo prijave, da kupljenih kuponov niso mogli izkoristiti, podjetja pa prijavljajo, da je portal objavil njihovo ponudbo in prodaja kupone, čeprav soglasja za objavo niso dala.

Vsem morebitnim kupcem zato odsvetujejo nakup kuponov prek portala zumzi.com. Potrošnikom, ki so prek portala kupon že kupili in imajo težave z njegovim unovčenjem, pa predlagajo, da se za pomoč pri uveljavljanju zahtevka za povračilo plačanega zneska obrnejo na Evropski potrošniški center.

Obvestili organe v Romuniji

Portal zumzi.com po podatkih, ki so na voljo, upravlja podjetje s sedežem v Romuniji, zato so na inšpektoratu o spornemu ravnanju podjetja obvestil pristojne organe v Romuniji.

Tržni inšpektorat je sicer v zadnjem času prejel več prijav potrošnikov v zvezi z nakupom kuponov za različno blago in storitve prek spletnih strani. Skupno vsem prijavam je, da spletne strani upravljajo tuja podjetja. Ker pa je ponudba objavljena v slovenskem jeziku, potrošniki večinoma niti ne opazijo pravočasno, da gre za tuje podjetje, so zapisali na spletni strani inšpektorata.

Izkušnje drugih prek forumov

Veliko informacij o ponudniku in ponujenih izdelkih lahko potrošniki pridobijo že po spletu. Pred odločitvijo za nakup lahko, denimo, prek različnih forumov preverijo tudi morebitne izkušnje drugih kupcev s ponudnikom.

V primeru težav s tujim podjetjem inšpektorat potrošnikom svetuje, da se, če gre za podjetje s sedežem v drugi članici EU, obrnejo na Evropski potrošniški center. Če ima podjetje sedež zunaj EU, pa potrošnikom ečinoma, ko spora s podjetjem ne morejo rešiti sporazumno, preostane le sodna pot.

Poleg tega imajo slovenski potrošniki v primeru spora s podjetjem iz druge evropske države možnost sprožiti postopek v sporih majhne vrednosti, za kar so pristojna okrajna sodišča za civilne zadeve in okrožna sodišča za gospodarske zadeve, so še zapisali.