V Bankartu so pojasnili, da se je tehnična napaka pojavila v soboto okoli 12.30, zaradi napake pa je prenehalo delovati okoli 2500 od skupaj približno 25.000 terminalov POS, ki so priklopljeni na procesni center Bankarta.
Dežurne ekipe so v večernih urah odkrile vzrok za napako, ki pa zahteva izvedbo določenih uporabniških aktivnosti na samih terminalih POS. Večjim trgovcem so iz Bankarta že v soboto posredovali navodila, na podlagi katerih so trgovci v večernih urah vzpostavili delovanje okoli 600 terminalov POS, v nedeljo pa še dodatnih 800.
Vzpostavitev delovanja preostalih terminalov POS izvajajo tudi danes, pri čemer trgovcem nudijo pomoč prek klicnega centra, v katerem so povečali število operaterjev. »Pričakujemo, da bodo vsi terminali POS vzpostavili delovanje tekom današnjega dne,« so zapisali v družbi.
Medtem ko terminali POS niso delovali, so sicer na izpostavljenih lokacijah spremljali tudi razpoložljivost gotovine v bančnih avtomatih z namenom morebitne dodatne oskrbe bankomatov z gotovino, a to ni bilo potrebno.