Google opustil posel z Yahoojem

Pri spletnem gigantu Googlu so se odločili za opustitev spletnega oglaševanja z Yahoojem, da bi se izognil bitki z regulatorji. Po prvotnem dogovoru bi Google s svojo tehnologijo skrbel za ciljne oglase ob rezultatih iskanja na Yahoojevih straneh.

Objavljeno
05. november 2008 20.06
Google zaskrbljen zaradi Microsoftove ponudbe
Ma.B.
Ma.B.
San Francisco - Pri Googlu so se odločili za opustitev spletnega oglaševanja z Yahoojem, da bi se izognil bitki z regulatorji. Po prvotnem dogovoru bi Google s svojo tehnologijo skrbel za ciljne oglase ob rezultatih iskanja na Yahoojevih straneh in bi bil vreden 800 milijard dolarjev na leto. Pri Yahooju poudarjajo, da so razočarani glede odločitve Googla; zdaj ko je dogovor o skupnem oglaševanju propadel, bi lahko Yahoo poskušal skleniti nov dogovor z Microsoftom, čeprav pri slednjem za to niso izrazili interesa.

V začetku oktobra je Google sprva preložil načrtovano povezavo z Yahoojem na področju spletnega oglaševanja. Za to potezo se je odločil, da bi ameriški protimonopolni regulatorji imeli več časa za proučitev vseh posledic predlagane povezave.

 

Po mnenju analitikov bi predlagano spletno oglaševalsko povezavo lahko uporabili kot primer, ki kaže, da so politiki in regulatorji, ki se jih obtožuje, da so dopustili "samouničenje" finančnih trgov, zdaj bolj pozorni glede ekonomskih interesov državljanov.