Nominiranci letošnjih Delovih podjetniških zvezd

Od danes pa do 21. oktobra lahko za svojega favorita glasujete tudi bralci.

Objavljeno
08. oktober 2020 06.00
Posodobljeno
08. oktober 2020 06.08
Na lanskoletni gala prireditvi smo takole na odru pozdravili vse nominirance za Delovo podjetniško zvezdo 2019. FOTO: Tomi Lombar/Delo
Medijska hiša Delo bo že četrto leto zapored v projektu Delove podjetniške zvezde podelila prestižni kipec podjetju, ki ga bo izmed desetih nominirancev izbrala strokovna komisija. Gala dogodek bo 5. novembra na Brdu pri Kranju. Lani je kipec prejelo podjetje Intra lighting iz Šempetra, leta 2018 Polycom iz Škofje Loke, leta 2017 pa trboveljsko podjetje Dewesoft.

Svojega favorita boste tudi letos z glasovanjem na spletu na promo.delo.si/zvezde2020 izbirali bralci od danes pa do 21. oktobra in temu podjetju bomo na prireditvi podelili posebno priznanje. Naj spomnimo, da so lani bralci za svojo zvezdo izbrali podjetje Inea iz Ljubljane, predlani podjetje Vasco iz Šenčurja, leta 2017 pa podjetje I. H. S. iz Krškega.

V minulih tednih smo v časopisu Delo in na spletu predstavili vseh deset nominiranih malih in srednje velikih podjetij, izbranih na podlagi podatkov, ki jih je pripravil strokovni partner projekta, Agencija RS za javnopravne evidence in storitve (Ajpes). Da bo izbira lažja, smo pripravili kratke predstavitve vseh nominirancev po abecednem vrstnem redu.

Vse prispevke o podjetjih si lahko preberete tudi na spletni strani Delove podjetniške zvezde.  



Zmagovalca, Delovo podjetniško zvezdo 2020, bo izbrala strokovna komisija, ki jo vodi Stojan Petrič, predsednik nadzornega sveta Kolektor Holdinga in direktor družbe FMR, v njej pa so še redni profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani Dušan Mramor, državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Simon Zajc, predsednik uprave Generali Investments Luka Podlogar, ustanovitelj in direktor podjetja Intra lighting, ki je bil Delova podjetniška zvezda leta 2019, Marino Furlan ter predstavniki uredništva.

Rdeča nit letošnje kampanje Delove podjetniške zvezde z naslovom Kako postati boljši navigatorji sprememb so zgodbe podjetij, katerih strategija temelji na finančnih virih za rast in razvoj, trajnostni naravnanosti (družbeni, okoljski in ekonomski), novih tehnologijah, energetski preobrazbi ter uspešnem prilagajanju novim razmeram zaradi epidemije covida-19.