Koronavirus vpliva tudi na odnos do dela

Podjetja poskušajo zavzetost zaposlenih izboljševati, a za boljše rezultate je nujno sistemsko delovanje.

Objavljeno
15. junij 2020 12.00
Posodobljeno
15. junij 2020 12.19
Vodje naj se ne ukvarjajo predvsem s tistimi, ki povzročajo težave, ampak tudi s korektnimi in zavzetimi. FOTO: Axel Schmidt/Reuters
Najboljša strategija podjetja za izboljšanje produktivnosti je, če zagotovi, da vodje svojim timom omogočijo razvoj, in ne da zagotovijo, da so zadovoljni, ugotavlja Jim Clifton, generalni direktor svetovalne družbe Gallup. Kot interpretira raziskave, so zadovoljni zaposleni »samo zadovoljni s svojo službo, niso pa predani in dela ne opravljajo s strastjo.To zadnje velja za zavzete delavce. Tisti, ki menijo, da se njihov glas sliši, se petkrat bolj verjetno počutijo opolnomočene, da dajo vse od sebe. Če je na delovnem mestu zadoščeno njihovim osnovnim čustvenim in socialnim potrebam, če delajo stvari, v katerih so dobri ter ...