Kriza je prinesla in utrdila novo realnost

Hitrejše transformacije potrošniških navad, ki so jo omogočila tudi tehnološka podjetja, svet še nikoli ni doživel in poti nazaj ni več.

Objavljeno
02. avgust 2020 12.00
Posodobljeno
02. avgust 2020 12.00
Več e-poslovanja pomeni tudi več dela za dostavne službe.
FOTO: Marko Feist
Izidor Jerman, Triglav Skladi
Izidor Jerman, Triglav Skladi
Pregovor pravi, da je vsaka stvar za nekaj dobra, le da ob pojavu še ne vemo točno, za kaj. Običajno se »dobrota« pokaže s pretekom časa, ko se ozremo v preteklost. Nekaj podobnega smo se spraševali tudi ob pojavu pandemije novega koronavirusa na začetku marca.Skratka, potem ko smo se prepričali, da bo negativen šok na globalno gospodarstvo kratek in da bo okrevanje sorazmerno kratkotrajno, da so centralne banke pripravljene storiti vse, da zagotovijo dovolj likvidnosti, smo se začeli spraševati, kdo, če sploh kdo, bo najmanj prizadet zaradi krize.Ob zaprtju gospodarstva, ko je bilo precej omejeno fizično gibanje, se je slika ...