Ne koncesionarji, ampak poslovni partnerji za Luko

Prizadevanja za to, da bi v Luko vstopil nov koncesionar, niso preprosta. Tesneje bi bilo treba sodelovati z zalednimi državami in začeti graditi drugi tir.

Objavljeno
31. julij 2020 11.01
Posodobljeno
31. julij 2020 11.02
Lastniki tovorov že več kot dve leti preusmerjajo tovore iz Luke Koper drugam, ker je pot dosegla določene omejitve. Foto Voranc Vogel
Koper – »Ni res, da bi radi posegali v koncesijsko pogodbo med državo in Luko Koper,« nam je z dopusta zatrdil minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec. Iz njegovih izjav v nekaterih medijih je bilo razumeti, da bi v pristanišče rad pripeljal »mednarodnega igralca«, ki bi dodatno vlagal v luške zmogljivosti in v zameno dobil koncesijo v delu pristanišča. »V zalednih državah bi radi dobili partnerje, ki bi s poslovnim sodelovanjem pomagali razvoju Luke,« je dejal Vrtovec in zavrnil možnost odpiranja koncesijske pogodbe.Izkazalo se je, da so bile pri objavljenih izjavah ministra za infrastrukturo nejasnosti. »Kot je v ...