Proga med Divačo in Koprom bo dvotirna

Do včeraj še niso izdelali poročila o meritvah referenčnega zidu.

Objavljeno
24. januar 2020 06.00
Posodobljeno
24. januar 2020 06.00
Prav okoljski vplivi so močan argument za nujnost gradnje drugega tira. V času gradnje obstoječega tira (1964–1967) so seveda veljali bistveno manj zahtevni okoljevarstveni standardi.
FOTO: Jure Eržen
Ljubljana – Nova železniška proga med Divačo in Koprom bo dvotirna. To je odločila vlada, ki je na včerajšnji seji sprejela sklep o dopolnitvi in spremembah državnega lokacijskega načrta za drugi tir na tem odseku. To bo že četrto spreminjanje državnega prostorskega načrta (DPN) za ta projekt, o katerem zdaj tudi ni povsem jasno, ali potrebuje še en postopek celovite presoje vplivov na okolje.Ministrstvo za infrastrukturo je že v času prejšnje vlade (Mira Cerarja) junija 2017 pred referendumom obljubilo javnosti, da bo začelo postopke spreminjanja DPN, ki naj bi omogočil dvotirnost nove proge. V dveh letih in pol se od ...