Pri politiki gre samo za to, kdo bo črni peter

Vesna Milek se je na kosilu srečala z Mitjo Čandrom, pogovarjala sta se o njegovem romanu Slepec, o metafori družbene in intimne slepote, o tem, zakaj je izginilo literarno boemstvo, o založbi, knjigah in politiki. Fotografiral ga je Voranc Vogel.

Objavljeno
16. februar 2020 06.00
Posodobljeno
16. februar 2020 09.57
Mitja Čander, urednik, direktor Beletrine: Čas se je spremenil, zavladala je mantra- realiziraj se, pokaži, vse, kar znaš. Vsak je danes že  unikum, vsak se ima za zelo izvirno osebnost, a ko vse te osebnosti daš na kup, se zdi, da vlada večja uravnilovka kot kdajkoli prej. 
Vstopim v Kavarno Slamič, sedi v restavraciji, ob steni, zamišljen, s telefonom na mizi. Kot vsakič, kadar se srečava, začutim, da me je zaznal že nekaj metrov prej, preden sem vstopila. Ko se mu približam, že vstane v vsej svoji višini klenega Hočana, se z živo modrimi, rahlo begajočimi očmi zazre vame, se široko nasmehne in ponudi roko v pozdrav.Zalotim se, da ga, tudi zaradi izkušnje branja njegovega romanesknega prvenca Slepec, še posebej natančno opazujem, da bi zaznala tisto, česar očitno nisem v vseh teh letih. Nikoli ga nisem dojemala kot nekoga, ki slabo vidi. Vedno se je zdel suveren, samostojen, neranljiv, tip ...