Boljše razmere za varnejše kolesarjenje

Kranjsko naložbo sofinancirata država in evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, vrednost projekta je 2.192.460,94 evra.

Objavljeno
30. avgust 2019 12.18
Posodobljeno
30. avgust 2019 12.37
Na Koroški cesti, od Kidričeve mimo Stošičeve do krožišča na Bleiweisovi, so dela povečini končana, izvesti je treba še počivališča za kolesarje. FOTO: Mestna občina Kranj
Kranj – Mestna občina Kranj s Trajnostno urbano srategijo (TUS 2030) aktivno izvaja dela v okviru operacije Kolesarske povezave v Kranju 1–6. Projekt obsega dopolnitev in dograditev 8,8 kilometra kolesarskih stez skupaj s pločniki, javno razsvetljavo, urejanjem meteornih voda in vzpostavitvijo Centra trajnostne mobilnosti. S tem občina postaja vse bolj trajnostno naravnano urbano središče Gorenjske. Dela potekajo skladno s terminskim načrtom, rok za dokončanje del je začetek februarja 2020, razen za izgradnjo centra, ki bo predvidoma dokončan do junija prihodnje leto.


Rakovec: Veliko je še manevrskega prostora


Naložbo sofinancirata država in evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, skupna vrednost projekta je 2.192.460,94 evra. »Z izvedbo projekta bomo ustvarili boljše razmere za varnejše kolesarjenje, zmanjšali negativne vplive na okolje in dvignili kakovost bivanja naših občanov. Zavedam pa se, da imamo na področju kolesarskih povezav še precej manevrskega prostora, sploh pri kakovostnem povezovanju krajevnih skupnosti in povezovanju Kranja z ostalimi gorenjskimi kraji,« je poudaril kranjski župan Matjaž Rakovec.

image
Na Cesti Rudija Šelige izvajajo rušenje pločnika, vgradnjo betonskih lamel, pripravlja spodnji ustroj in nevezani del zgornjega ustroja ter odvodnjavanje na prvi polovici trase. FOTO: Mestna občina Kranj


Kako napredujejo dela?


Na Cesti talcev izvajalec ureja talno in vertikalno signalizacijo in gradi kolesarske povezave na območju pokopališča. Na Cesti Rudija Šelige izvaja rušenje pločnika, vgradnjo betonskih lamel, pripravlja spodnji ustroj in nevezani del zgornjega ustroja ter odvodnjavanje na prvi polovici trase. Na Cesti Staneta Žagarja, od Petrola do Jezerske ceste, so se začela zemeljska dela in izvedba odvodnjavanja. V prihodnjih dneh je predviden začetek del od križišča s Cesto Jake Platiše do krožišča. Na Koroški cesti, od Kidričeve mimo Stošičeve do krožišča na Bleiweisovi, pa so dela povečini končana, izvesti je treba še počivališča za kolesarje.